O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 27 maja 2013

wyniki rozdania, rossmann po raz 2 i lakier rimmel 391 na pazurkach

Dzisiaj kilka rzeczy w jednej notce ;) Wybrałam się znowu do rossmanna, więc pokażę Wam, co kupiłam (+ jedna rzecz z biedronki), później pokażę efekt jaki daje lakier rimmel salon pro 391 celebrity bash na pazurkach, a na końcu ogłoszę wyniki konkursu ;)

Bebeauty, micelarny żel nawilżający. Wiele osób go chwaliło, więc spróbuję. 4,99 zł.

 Garnier czysta skóra 3 w 1: żel myjący, peeling, maseczka. Takie rzeczy stosuję głównie jako maseczkę, bardzie się opłaca kupić taką wielką tubkę, niż pojedyncze saszetki. 9,89 zł.


 Maybellie rocket volume express. Widziałam ładny efekt na rzęsach na jakimś blogu i nie mogłam się powstrzymać :( a szkoda, bo tego typu kosmetyków mam dużo (2 otwarte w domu, 3 na stancji + 1 nieotwarty).. ale w końcu kiedy mam go kupić, jak nie ma promocji, prawda? ;) 16,19 zł.

 Carmex w słoiczku. Dalej bardzo lubię masełka z nivei, nawet dotknęłam już dna, ale chciałam spróbować klasycznej wersji carmexu, podobno najlepszej ze wszystkich.5,39 zł (też jest teraz na promo).



 Maseeeeeeeeeczki! ;) nie było oczyszczających z ziaji, ale wzięłam za to inne. 1 regenerującą, 2 nawilżające i 2 antystresowe-0,89 zł/szt. Do koszyka wpadły za to 3 oczyszczające z siarkowej mocy. 2,39/szt.
 A tak na pazurkach wygląda wcześniej wspomniany lakier ;) Bardzo mi się podoba, jak dla mnie klasyka. Na zdjęciu 2 warstwy.

I czas na wyniki konkursu ;) Zestawy rimmel zgarniają:
56manka
kasiencja
Candyyy

Czekam na maile od Was z danymi adresowymi i numerami telefonów. Przekażę te dane p. Ani, a ona wyśle do Was nagrody ;)

11 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, czekam na recenzję.
    gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. maseczki królują:P lakier ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię Rocket, dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
  4. jupiii! :D już piszę maila :)

    ja nie rozstaję się z Carmexem w tubce ;) miałam i ten w słoiczku, chociaż miał czasem tendencję do bycia zbyt twardym i rolowania się na ustach - ale moje usta to ciężki przypadek... z kolei siostra kupuje tylko taki, więc myślę że się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tusz mnie ciekawi. A Rimmel piękny, lubię takie kolory na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :)) Dane wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Carmexy lubię, używam tych w tubce. Żel z Biedronki jest świetny, na pewno będziesz z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bordo, toteż zaprezentowany lakier przypadł mi do gustu:)

    Chyba pozwolę sobie na drobne szaleństwo i w środę nawiedzę Rossmanna ze ściśle odliczoną kwotą, żeby nie kusiło:P

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.