O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 14 czerwca 2013

bloglovin, instagram-pytanie

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3042626/?claim=b5kvc3gz76p">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hej, mam do Was pytanie ;) Jeśli chodzi o bloglovin zobaczyłam wzmiankę o nim na blogu Idalii i postanowiłam także sobie coś takiego założyć ;) W każdym razie widzę, że mój blog w tym serwisie już istnieje, a nawet mogę go obserwować... czy to znaczy, że ktoś założyć jakieś konto z tym blogiem przede mną? Czy po prostu one dodają się jakoś automatycznie do bazy i teraz mogę je sobie jakoś przypisać?

EDIT: wszystko już wiem :D Także teraz tylko zapraszam do obserwowania ;) http://www.bloglovin.com/blog/3042626

Jeśli chodzi o instagrama to co o nim myślicie? Macie? Myślicie, że powinnam prowadzić? Bo póki co to tylko założyłam ;)
Podajcie swoje nazwy na tych, a nawet innych serwisach jeśli chcecie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.