O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 30 czerwca 2013

garnier essentials tonik witaminowy

Wydaje mi się, że mogłam już kiedyś gdzieś wspominać o tym toniku witaminowym firmy garnier, ale chyba jeszcze nie zamieszczałam tu jego recenzji.

Opakowanie jest typowe dla toników tej firmy-stojące, z zamknięciem z 'dzióbkiem' (?).
 Muszę przyznać, że działanie tego produktu bardzo mi się podoba. Jest wydajny, delikatny, nie podrażnia skóry, ani jej nie wysusza/ściąga. Dodatkowo ma świetny zapach, więc bardzo ładnie odświeża buzię oraz zmywa resztki makijażu, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Nie muszę się również obawiać przy nim o atak nieprzyjaciół na mojej twarzy, co jest bardzo dużym plusem dla cery problemowej.

Podsumowując jest to bardzo dobry produkt za niedużą kwotę ;)

2 komentarze:

  1. Ciekawy, ja nie miałam żadnego z Garniera. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tą firmą :(

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.