O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 6 czerwca 2013

hasła z wujka google

Dzisiaj kilka haseł, które przeniosły Was tutaj z pomocą wujka google ;)

1. 965888888888888888
Serio ktoś zapisał sobie tylko numer zdjęcia, przez który można trafić na bloga? Nie lepiej cały link? ;)
2. chochlik n
Jest coś takiego jak telewizja N(chyba), ale chochlik n?
3. bb cream rimmel puder
jak bb cream to raczej nie puder ;)
4. match perfection blush do czego sluzy
Blush to z ang. róż, więc aplikuje się go na policzki ;)
5. jak wygląda chochlik
Straasznie, nie chcesz tego widzieć ;)
6. 50 twarzy greya czytaj nowe oblicze greya
Czytaj? to rozkaz? Hmmm, lektor ze mnie byłby raczej słaby, nie mam 'radiowego' ani 'telewizyjnego' głosu (niestety).
7. górna warga większa od dolnej
U mnie jest raczej odwrotnie, jeśli już. :(
8. moja historia z aparatem ortodontycznym
Taki post/opis akurat jest na moim blogu, więc tutaj nie mam komentarza.
9. "50 twarzy greya" jak wpływa na psychike
Stajesz się psychopatą lubiącym jak chłopak/dziewczyna Cię bije i poniża. Nie, żartuję. Na moją wcale nie wpłynęło. Zaciekawiłam się o czym ludzie mówią, przeczytałam, ale szczycić się tym nie będę, nie ma czym. Ot zwykłe romansidło z elementami erotycznymi, chociaż przyznam, że szło mi dość szybko, bo mimo, że niezbyt ambitne to wciąga.
10. lubię płaski mat
Wręcz kocham ;)
11. aparaty ruchome (wyjmowane)gdzie robią
Najpierw trzeba udać się do ortodonty, on się już wszystkim zajmie.

6 komentarzy:

  1. fajnie jest czasem poczytać takie wpisy; aż dziw bierze jak ludziska trafiają po takich hasłach na konkretne blogi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "50 twarzy greya" jak wpływa na psychike - boskie!!!

    Psychika się wykrzywia od czytania takich rzeczy! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również dołączam się do grona miłośników płaskiego matu;)

    Ten numer rozłożył mnie na łopatki;) Może to jakiś tajny szyfr?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to po prostu numer zdjęcia, tak był zapisany i tak go wrzuciłam ;p no, ale nie przyszło mi do głowy, żeby tak szukać czyjegoś zdjęcia ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.