O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 16 czerwca 2013

kilka zdjec i nowosc

Na początku chciałam Wam pokazać kilka zdjęć, które dzisiaj zrobiłam ;) Co prawda robione telefonem, ale jest tak ciepło i przyjemnie, że postanowiłam wstawić.



 Lakier, który mam na paznokciach od kilku dni-wibo, kolekcja blogerska ;d Niedługo podejrzewam,że pojawi się jego recenzja.
 A teraz czas na nowość, czyli puder brązujący z bell. Dorwałam w markecie polo za chyba 9,90. Odcień 01. Daje całkiem ładny efekt, duży plus za to, że nie jest pomarańczowy.





7 komentarzy:

  1. miałam tzn. mam podobny kosmetyk z bell - uległ zniszczeniu, naprawiłam go i jest idealny !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mialam bronzer z bell z biedronki bardzo go lubilam ale dotarl do denka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie przekonam się do tego typu produktów :D Mam wrażenie, że moja natura bladziocha automatycznie odrzuca wszystko co ma w swojej nazwie jakiś związek z brązem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię swoją bladą cerę i zarzekałam się, że bronzer może dla mnie nie istnieć i go nigdy nie użyję.. ale czasami jednak przydałoby się wyszczuplić to i owo, ewentualnie po prostu położyć na policzki coś innego niż róż, a ten kolor wydaje się być przyjazny ;)

      Usuń
  4. Ciekawie wygląda ten bronzer ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuuuudowne widoki, jestem zauroczona szczególnie trzecim zdjęciem, chciałabym tam mieszkać :)

    Kiedyś podam przepis na najlepszy i najbardziej naturalny(w składzie i wyglądzie) bronzer, którego używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam na wsi u mojej babci ;) i dziadka oczywiście.. Muszę przyznać, że na wsi zawsze odpoczywa się cudownie, a i ogród jest piękny.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.