O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 29 czerwca 2013

Lepsza wersja Grey'a?

Zanim wezmę się za coś bardziej ambitnego chciałam przeczytać coś, co nie wymusiłoby na mnie zbyt intensywnych refleksji i rozmyślań.. Sięgnęłam zatem po trylogię crossfire: dotyk crossa, płomień crossa oraz wyznanie crossa autorstwa Sylvii Day. Muszę przyznać, że mimo, że książka jest bardzo podobna do Grey'a to jest lepsza. 

Owszem, dalej jest to opowieść o Evie, która przyjeżdża do wielkiego miasta ze swoim przyjacielem i oczywiście przypadkiem poznaje JEGO, faceta o imieniu Gideon. Bogatego, zabójczo przystojnego, który wszystko umie i może załatwić. Od razu powiem, że jest to książka o zabarwieniu erotycznym. Podoba mi się jednak rozwój związku tych dwoje, to, że oboje mają przeszłość i walczą ze swoimi demonami, a także to, że stać ich mimo wszystko także na takie niepozorne, a czasami romantyczne gesty-cieszę się, że mogą być czasami 'zwykłą' parą, a spędzanie ich czasu ze sobą nie ogranicza się do seksu. Widać, że oboje dojrzewają od czasu poznania..
Można także wkręcić się w historie postaci pobocznych, a nawet przewija się wątek kryminalny.

Nie będę zdradzać za dużo, zresztą nie jestem zbyt dobra w pisaniu tego typu recenzji. Jeśli macie ochotę sięgnijcie chociażby po 1 tom, chociaż moim ulubionym i tak chyba będzie ostatni-wiele się wyjaśnia, ale niestety kończy się urwaną akcją. No nic, ja na pewno sięgnę po kolejne tomy-gdzieś czytałam, że będą jeszcze 2, a Wy dajcie znać co myślicie i czy czytałyście to, co wyszło do tej pory ;)

8 komentarzy:

  1. Teraz, gdy skończyłam studia, będę mieć dużo czasu na czytanie, więc pewnie siegne po tę książkę, bo Twój opis bardzo mi się spodobał, choć nie liczę na cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cuda rzeczywiście nie ma co liczyć, nie każdemu się coś takiego podoba, ale jak dla mnie, mimo, że jest to równie nieambitne 'dzieło' to jest lepsze od Grey'a, więc jeśli Ci się spodobał to możesz spróbować ;)

      Usuń
  2. Greya nie czytałam, rzucę okiem w Empiku na tą książkę i może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podasz mi maila mogę podesłać Ci pdfy ;p

      Usuń
    2. o ja też chętnie bym się załapała jeśli bedziesz tak dobra :)

      Usuń
    3. podaj maila to zaraz Ci wyślę ;)

      Usuń
    4. evelynix1987@gmail.com
      serdecznie dziękuję :)

      Usuń
    5. Nie ma sprawy, już wysyłam ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.