O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 11 czerwca 2013

max factor 2000 calorie

Tusz 2000 calorie firmy max factor chodził mi po głowie już od jakiegoś czasu ;) Postanowiłam więc wrzucić go do koszyka przy ostatniej promocji -40% w rossmannie.

Opakowanie oczywiście typowe dla tego typu produktów, niczym się nie wyróżnia. Można je postawić.
Szczoteczka również jest klasyczna, kudłata. Ma odpowiednią wielkość i dobrze się nią operuje. Nabiera optymalną ilość tuszu.
 Sam efekt jaki daje tusz nie do końca jest efektem, którym bym się zachwycała, ale może po prostu za dużo oczekiwałam po tylu pozytywnych opiniach. Niemniej jednak tusz jest dobry, chociaż.. zwykły.
Określiłabym go jako tusz na dzień-ładnie podkreśla rzęsy, rozdziela je, nieco pogrubia. Na wieczór jednak bym go nie wybrała, wtedy sięgam po coś, co naprawdę da mi grube i wyraziste rzęsy (np. rimmel day 2 night, oczywiście używany szczoteczką pogrubiającą. Z tym, że trzeba mu dać jakiś czas, żeby podsechł).
 Nie widzę w nim większych minusów-nie skleja, nie robi ksera, nie spływa w ciągu dnia. Odczucia co do niego mam jak najbardziej pozytywne, ale nie wiem, czy warto wydawać aż tyle pieniędzy na ten tusz.

Efekty, swatche:
Jeśli kogoś to interesuje to makijaż mam zrobiony jednym cieniem i jest to catrice 400 my first copperware party.

13 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądają rzęsy z tym tuszem, ale skoro jest taki zwykły, to pewnie lepiej wybrac tańszą alternatywę, niż akurat ten..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz spróbować u siebie ;) ale wydaje mi się, że taki efekt można też osiągnąć innymi tuszami, większością pewnie, nawet tych tańszych.

      Usuń
  2. Mam go i bardzo lubię ale mam też np Wibo czy inne tańsze i są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie efekt średni, a szkoda bo zapowiadał się ten tusz naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt ładny, taki delikatny :) ale jednak ja potrzebuję bardziej efektu wow dlatego ten tusz nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie tez tusz jest super ! i na codzien i na wieczor, super pogrubia ale trzeba dac mu czas

    OdpowiedzUsuń
  6. wlasnie tez tusz jest super, swietnie pogrubia, nadaje sie na dzien i na wieczor ale trzeba dac mu czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co masz na myśli mówiąc, że trzeba dać mu czas?

      Usuń
    2. Poczekać aż trochę zgęstnieje? :)

      Usuń
    3. Ale to by miało sens tylko jakby tusz sklejał albo był zbyt 'mokry'/robił ksero, a nic takiego nie ma ;p więc wątpię, żeby po czasie dawał inny efekt

      Usuń
  7. Lubię go, chociaż ostatnio moje serce skradła nowość od L'Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój pierwszy tusz :) uwielbiałam go za efekt woow na moich rzęsach po jakimś czasie jak do niego wróciłam takiego efektu już nie było :( może zmienili formułę? Nadal go lubię, z resztą mam sentyment do tuszy MF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, ale efektu wow nie ma :(

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.