O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 21 czerwca 2013

MIYO sunrise w akcji

Dzisiaj letni makijaż z cieniem miyo (sunrise) w roli głównej. Dorzuciłam tylko brąz w załamaniu i tyle ;)


 To zdjęcie z zamkniętymi oczami wyszło najwyraźniej ;/ Słabo, bo jak nie uniosę brwi do góry to to wygląda właśnie tak..

9 komentarzy:

  1. Spróbuj dodać też dosłownie kropelkę czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam czerwonego cienia.. chyba,że spróbuję z dzikim różem do policzków o czerwonawym zabarwieniu ;d

      Usuń
    2. Kto wie, spróbowac można:)

      Usuń
  2. nie mój kolor, ale Twój kolor tęczówek podkreśla bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółty to kolor stworzony dla niebieskich tęczówek:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam tę żółć z szarościami i czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny delikatny odcień:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje do koloru oczu! ale mnie tu brakuje takiej cieniutkiej, ciemnej kreski przy linii powiek :) i widzę że masz to samo co ja - niezależnie jak pomaluję rzęsy, i tak widać jasny kolor przy ich nasadzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że by to ładnie wyglądało, ale przy mojej opadającej powiece widać by było tylko tą kreskę :( nieważne jak cienka by była.. a chciałam pokazać kolor cienia ;)

      Oj tak, jasna przestrzeń jest zawsze. Musiałabym chyba malować rzęsy od wewnętrznej strony, ale nie chce mi się w to bawić i ubrudzić połowę powieki przy okazji.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.