O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 8 czerwca 2013

nowości (nie tylko kosmetyczne)

Zebrało mi się kilka nowości, więc mogę w końcu dodać notkę ;)
1. Po raz chyba 3 kupiłam krem essene my skin.
 2. zegarek led watch. Chciałam czarny, ale nie było, więc wysłali brązowy. Mi się podoba ;)
 3. Masełko do ust nivea, vanilla & macadamia. Takim sposobem użyłam już wszystkich trzech-bezbarwne jakoś mnie nie interesuje.

4. Ten produkt pochodzi z mojej nowej współpracy ze sklepem internetowym http://www.kkcenterhk.com. Korektor antytrądzikowy w kremie firmy SAVA. Link do produktu: http://www.kkcenterhk.com/Concealer/c64/p5684/SAVA-Prefect-Cover-Concealer/product_info.html.
A tak wygląda w środku:

 Swatche:

Pod numerem 5 kryje się mój nowy elektroniczny przyjaciel-samsung ace 2 ;) Każdy kto mnie zna wie, że lubię elektronikę i bardzo dbam o swój sprzęt. Myślę, że gdybym nie pisała bloga o kosmetykach to równie dobrze mogłabym testować taki właśnie sprzęt.
 Na razie moje odczucia są bardzo pozytywne-obudowa jest dobrze spasowana, wszystko działa szybko i sprawnie. Aparatem można zrobić naprawdę dobre zdjęcia (jak na tel oczywiście), a ekran jest jasny, żywy i dobrze oddaje kolory. Poza tym zaczynam go powoli personalizować, instalować aplikacje itp. Mam też do Was pytanie, bo założyłam sobie instagrama, ale w sumie nie wiem, czy to dobry pomysł? Mogłabym czasem pstryknąć jakąś fotkę i pokazać tam, co myślicie? ;) Nie byłoby to pewnie nic szczególnego, ale wiem, że niektórzy lubią sobie popatrzeć na takie rzeczy ;) i właśnie jeśli chcecie to będę takie zdjęcia wrzucać, nawet jakieś niewielkie zakupy, czy nie wiem..dajcie znać w komentarzach to podeślę Wam nazwę ;)
 6. mydło siarkowe. Będę nim prawdopodobnie myć pędzle i gąbeczki do makijażu.
 7. Jako fanka Harry'ego Pottera i pani Rowling nie mogłam nie kupić jej nowej książki 'trafny wybór'. Mam już wakacje, więc pewnie niedługo zabiorę się za czytanie.
 8. Okładka na indeks. Kudłata ;)
 9. U mnie w biedronie znalazłam ciekawe drinki ;) Jeśli częściej korzystacie z internetu i w miarę się w nim orientujecie to też zauważycie coś ciekawego ;)

I ostatni zakup to okulary przeciwsłoneczne z H&Mu. Poprzednie się połamały :( Zapewne w torebce.

12 komentarzy:

  1. Czy to prawda, że to waniliowe masełko bardziej pachnie karmelem niż to karmelowe? Bo mnie to karmelowe kojarzy się z ciastkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie rzeczywiście słodko, ale dla mnie chyba to karmelowe ma bardziej karmelowy zapach ;p

      Usuń
  2. Trio korektorów mnue ciekawi, po konsystencji domyślam się, że dobrze kryją :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie używałam, czekałam aż będę mogła zrobić zdjęcia lepszym aparatem ;) Bo zostawiłam go wcześniej w mieście, gdzie studiuję.

      Usuń
  3. ja właśnie skończyłam czytać tą książkę, akcja rozwija się fajnie pod koniec. Ale sądzę, że przygody młodego czarodzieja czytało mi się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. napisz jak podobała się książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zeszłym roku kupiłam te okulary w H&M - fioletowe :) Bardzo je lubię, dobry zakup :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.