O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 9 czerwca 2013

rimmel salon pro,czyli lakier dla leniwych

Posiadam 3 lakiery rimmela z serii salon pro:
-391 celebrity bash (czerwień)
-705 reggae splash (pomarańczowo-brzoskwiniowy)
-500 peppermint (mięta). 
Jeden z nich kupiłam (koszt ok. 18 zł), 2 pozostałe dostałam.
 Buteleczki zbytnio nie różnią się od innych lakierów, ale wizualnie do mnie przemawiają. Mieszczą w sobie 12 ml produktu, który jest ważny 30 miesięcy od otwarcia.

Pędzelek jest dość spory, więc malowanie idzie całkiem sprawnie i szybko, chociaż jako posiadaczka małych paznokci chyba wolę ten, w który wyposażona jest seria 60 seconds.
Jeśli chodzi o trwałość to tutaj mogę powiedzieć, że jest bardzo dobrze-tak jak w tytule napisałam, pod tym względem jest to lakier dla leniwych. Każdy z nich wytrzymał tydzień bez odprysków i mogłabym je nosić jeszcze dłużej, ale po prostu kolor po tygodniu zwykle mi się nudzi i muszę go zmienić ;) Dodam, że nie używam top ani base coat'ów.

Krycie natomiast zależy od koloru. Najlepiej radzi sobie oczywiście czerwony kolega (pewnie z racji tego, że jest najciemniejszy)-tutaj myślę, że można by było zostawić jedną grubą warstwę jeśli ktoś by się uparł, chociaż ja i tak dla wyrównania pomyłek i własnego spokoju aplikuję dwie warstwy. Mięta to zdecydowanie dwuwarstwowiec, natomiast przy odcieniu brzoskwiniowym najbardziej komfortowo czuję się z trzema warstwami.

Tempo wysychania ma przyzwoite, niczym się nie wyróżnia.

Swatche:



8 komentarzy:

  1. Miętowy kolor to zdecydowanie mój faworyt wśród nich trzech! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mi się wydaje że na brzoskwiniowym są bąbelki??Martyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety są, dałam za grubą 3 warstwę :(

      Usuń
  3. U mnie niestety lakier z tej serii nie wytrzymuje nawet kilku godzin, szybko odpryskujei moje paznokcie go nie lubią :/ bardzo ładny miętowy kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem przekonana do tych lakierów i na razie nie kupię żadnego koloru. :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.