O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

technicznie:przydatne programy

Dzisiaj jeden post z serii technicznych, a mianowicie chciałam Wam przedstawić przydatne programy w codziennej pracy z komputerem.

1. ccleaner jest programem, który generalnie czyści nam komputer z niepotrzebnych śmieci: ciasteczek, tymczasowych plików internetowych, plików index.dat, historii, śmieci w schowku itd
2. adwcleaner to program, który rozprawi się z niechcianym oprogramowaniem i szkodnikami, które zmieniają ustawienia naszych przeglądarek. Dzięki niemu pozbyłam się zainstalowanego sweet packs toolbar, a uwierzcie, że długo się męczyłam, bo mimo wyłączania i usuwania to dziadostwo zawsze wracało ;/
3. VLC media player. Bardzo pomocny przy odtwarzaniu filmów. Odtwarza chyba wszystkie możliwe rozszerzenia.
4. Napi projekt, program, dzięki któremu pobierzemy dopasowane napisy do naszego filmu.
5. Mp3 knife. Masz ulubioną piosenkę, ale nie możesz jej ustawić na dzwonek, bo wstęp ciągnie się jak flaki z olejem? Teraz już możesz, bo dzięki temu programowi możesz ją zacząć i skończyć w odpowiednim momencie, jednym słowem przyciąć i dostosować do potrzeb.

Jeśli chodzi o programy graficzne to tutaj bardzo fajnymi mogą być picasa i gimp. Chociaż swego czasu korzystałam też z photoscape i photofiltre.

Zdjęcia zostały znalezione i skopiowane z wyszukiwarki google.

5 komentarzy:

  1. Ccleanera muszę koniecznie ściągnąć, okazuje się bardzo pomocny jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo program nr 5 będzie bardzo przydatny:) Super informacje dla takich nieuków informatycznych jak np. ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z braku Photoshopa ściągnęłam własnie Gimpa i Photoscape, spróbuję się z nimi zaprzyjaźnić :) CCleanera znam i również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam wszystkich, ale zamiast Gimpa wolę Photoshopa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ściąganie PSa jest nielegalne, więc wolałam w razie czego nie wspominać ;p

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.