O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 1 czerwca 2013

wakaaaacje!

Jak widać po tytule pierwszy rok studiów mogę uznać za zakończony ;) Pozaliczałam wszystko przed sesją i mogę się już teraz lenić ile zechcę d;
W związku z tym, jak tylko załatwię wszystkie wpisy i przywiozę aparat do domu to mam nadzieję na jakąś notkę w najbliższej przyszłości, bo teraz był chwilowy zastój.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję !! :) w takim razie życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Studia to był świetny czas!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ! :D a co konkretnie studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jest to bezpieczeństwo wewnętrzne na licencjacie. Później na magisterkę zamierzam iść na kryminalistykę ;)

      Usuń
  4. No to gratuluję, że już masz wszystko z głowy. Mnie jeszcze czeka sesja. W takim razie życzę świetnych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ode mnie również gratulacje I zazdroszczę - większość studentów dopiero zaczyna sesję ( w tym ja), także podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) W tym semestrze wyjątkowo ustalili tak egzaminy i zerówki, że mogłam je skończyć przed sesją ;) ale za to miałam egz w pt, po bożym ciele, co już nie było fajne..

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.