O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 18 czerwca 2013

zakupy, nowa drogeria i buty, ulubione połączenie maskar oraz makijaż dnia

Na początek pokażę Wam zdjęcia z nowej drogerii, którą u mnie otworzyli (DMC). Jest dość mała, ale ma kilka szaf, w tym głównie firm niskopółkowych, których brakowało w moim mieście. A więc znalazłam tu szadu bourjois, essence, ingrid, bell, vipera, golden rose i miyo. Na pewno się przydadzą w przyszłości;)





 Nowe buty ;) Koturny z pomarańczowymi i cielistymi paskami. Mają jakieś 9,5 cm.
Ostatnio odkopałam w domu te 2 tusze-połączone dają bardzo ładny efekt ;) W dzisiejszym makijażu dnia również mam to połączenie na rzęsach.
 Makijaż dnia ;) Niestety trochę zeżarło kolory, w załamaniu i zewnętrznym kąciku brąz był pomieszany z bordowym cieniem (wszystko z paletki AN sleeka), niestety widać tylko brąz :(
 I moje dzisiejsze zakupy ;) Poza nimi czekam jeszcze na przesyłkę z allegro-pokażę pewnie w następnym poście, co przyszło.

Astor, soft sensation lipcolor butter. 003 caramel envy. Kolor jest bardzo ładny, cielisty, aczkolwiek z widocznymi drobinkami. Cena to 24,99 zł. Stwierdziłam, że skoro nie kupię sobie revlona w promocyjnej cenie (mają swoją szafę w niektórych rossmannach) to wezmę coś innego, a równie ciekawego.
 Swatche na ręku i na ustach:

 Cień do powiek miyo, 27 sunrise. Kosztował chyba 4,95 zł. Kupiłam z myślą o robieniu kresek, w końcu żółty bardzo podkreśla niebieską tęczówkę. Macie pomysły z jakimi kolorami można łączyć żółć w makijażu? ;>

21 komentarzy:

  1. zazdroszczę szafy Golden Rose i MIYO:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj zazdroszczę tej drogerii! :D a makijaż i pomadka super! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne szafy! tusze dają baardzo ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię cienie MIYO. Dolne rzęsy też malujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie maluję ;) Źle wyglądają pomalowane, nie podoba mi się to u mnie.

      Usuń
  5. Ciekawe zakupy. ;) Żółty cień bardzo ładny, myśle, że fajnie wyglądałby z turkusem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, całkiem możliwe, na pewno pokombinuję ;)

      Usuń
  6. ja mam ostatnio problem z odnalezieniem szaf Bourjois - czy kosmetyki tej firmy sa az tak trudno dostepne ?? w swoich Rossmannach ich nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ja widziałam w każdym rossmannie, w jakim byłam:(

      Usuń
  7. Ja bardzo lubię takie małe drogerie z niskopółkowymi szafami :) jestem ciekawa czy te kredki Astora do złudzenia przypominają Revlon, czy też są całkiem inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakupu revlona na razie nie planuję, więc tu nie pomogę. Za to będę miała maybelline color whisper ;)

      Usuń
  8. Jak ja zazdroszczę szafy Golden Rose ;) u mnie w mieście by się przydała - mają tyle pięknych lakierów do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przymierzam się do tych cieni co tylko jestem w sklepie, ale jakoś jeszcze nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny kolor cienia, idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  11. wiw m drigerua narzebue wszystkie fajne szafy w jednym miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. buciki wyglądają na bardzo wygodne

    OdpowiedzUsuń
  13. super to żółteczko, też poluję dokładnie na ten cień, ale u mnie nigdzie nie ma Miyo:(

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę tak wyposażonej drogerii *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj :)
    Proszę mi powiedzieć czy w drogerii typu Rossmann można znaleźć perfumy dla dzieci ?
    pozdrawiam, D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ;)
      Nie jestem pewna na 100%, ale wydaje mi się, że nie :( Ale pamiętam, że mi mama kiedyś zamawiała coś takiego z tych katalogowych firm typu avon/oriflame.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.