O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 25 czerwca 2013

zakupy:ciuchy i odzywka do wlosow

 Dzisiaj nieco inaczej ;) Chyba jeszcze nie pokazywałam nigdy haulu ciuchowego, bo i ubieram się dość zwyczajnie i-co tu dużo mówić-raczej nudno. Blogerki modowej jak widzicie ze mnie nie będzie, nawet średnio wiedziałam, jak te ciuchy pokazać..
W każdym razie w Olsztynie w Alfie otworzyli nowy sklep-sinsay i akurat wczoraj ceny były bardzo okazyjne. Koszulka za 15 czy 25 zł to wcale nie dużo, gdzie czasami za zwykłą szmatkę trzeba dać 40.


I spodenki z H&Mu. Takie zwykłe, do latania. Dałam 40 zł.
 Ostatnia rzecz pochodzi z rossmanna i jest to odżywka do włosów z firmy/serii cece med. Firmy wcześniej nie znałam i nie widziałam, zobaczymy jak będzie. Tym bardziej, że obcięłam włosy dość sporo, aż za dużo oO Może pokażę Wam zdjęcie, chociaż nie wiem, czy jest to interesujące..

5 komentarzy:

  1. fajne te ciuszki :) te bluzeczki mi się najbardziej podobają, ciekawi mnie ta odżywka również, daj znac jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też otwarli ten sklep, ale koszulki są niestety wybitnie nie w moim stylu, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. super bluzeczki, niedługo u mnie będzie otwarcie tego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pierwsze bluzeczki są prześliczne ;D
    Dlaczego ja mam takiego pecha i nigdy nie umiem trafić na takie fajne promocje? :(

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.