O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 27 lipca 2013

Jak założyć i ściągnąć soczewki-film

Hej ;) Dawno temu przy wpisie o soczewkach kontaktowych widziałam, że parę osób było zainteresowanych filmikiem, jak takie soczewki założyć i ściągnąć. Więc postanowiłam wrzucić swój pierwszy film na YT. Przez wiele miesięcy leżał na dysku, bo nie miałam odwagi tego zrobić. Wiem, że jakość jest słaba, ale nie mam dobrego nagrywającego sprzętu :(

Pamiętam, że nagrywałam wieczorem z lampą dającą prosto w oczy, w dodatku musiałam sobie zbudować coś na kształt statywu i ustawić z tyłu paletkę z lusterkiem, żeby widzieć kadr d;

No nic, mam nadzieję, że może komuś pomogę ;)

2 komentarze:

  1. Gdy patrze jak wygląda zakładanie soczewek u kogoś innego niż ja, to przeraża mnie to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zakładam jeszcze inaczej. :D Tez juz nagrywałam znajomym film :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.