O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 6 lipca 2013

maybelline eyestudio lasting drama gel eyeliner 24h

Żelowy eyeliner od maybelline z serii eyestudio lasting drama kupiłam podczas jednak z promocji -40% w rossmannie. Co o nim myślę? ;)

Cieszy mnie bardzo, że poza słoiczkiem dostajemy również kartonik, co jako tako gwarantuje nam ochronę przed macantami, którzy nie mogą się powstrzymać przed wsadzeniem swoich łap wszędzie, nawet jeśli obok leży tester.
Otrzymujemy również pędzelek, który może nie jest "profesjonalny", ale całkiem przyjemnie nim się operuje.
Co do obietnic producenta:
 1. Nie sprawdzałam, czy eyeliner rzeczywiście wytrzyma 24h i takie testy są w moim przypadku niemożliwe, ale trzyma się cały dzień-od wyjścia na uczelnię, aż do powrotu do domu.
2. Z formułą żelu również mogę się zgodzić-eyeliner bardzo łatwo się aplikuje i ładnie sunie po powiece dając również możliwość roztarcia.
3. Zgadzam się również co do intensywnego koloru (01 intense black) oraz z łatwością aplikacji i tym, że jest odpowiedni dla osób noszących soczewki.

Co do pędzelka wypowiadałam się już wcześniej. Może nie jest profesjonalny, ale na pewno przyjemny w użyciu, pozwala narysować zarówno cienką, jak i grubą linię.

Tak więc wychodzi na to, że obietnice producenta się zgadzają ;)
Tutaj jakiś pierwszy, przykładowy bazgroł, który kiedyś pokazywałam ;)

1 komentarz:

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.