O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 28 lipca 2013

maybelline rocket volum' express

Tusz maybelline rocket volum' express kupiłam jakiś czas temu. Chyba to było na promocji -40%, ale nic sobie za to uciąć nie dam.

Opakowanie tuszu jest typowe dla produktów maybelline-tyle, że zamiast np. koloru żółtego, mamy niebieski.
Szczoteczka jest duża, silikonowa. Dość dobrze mi się nią operuje.
 Tusz mogę zaliczyć do tych, z których jestem zadowolona. Dobrze się aplikuje, nie kruszy się w ciągu dnia ani nie odbija. Jest również dobry dla osób noszących soczewki, a i zmywanie nie jest problemem. Efekt jaki daje to wydłużenie i pogrubienie-nie spektakularne, ale mi odpowiada.

Uprzedzając pytania i komentarze-tak, możliwe jest, że sklei nasze rzęsy. Jednak jeśli popracujemy nieco dłużej, aby go dobrze rozprowadzić to możemy wyeliminować ten problem prawie całkowicie.

Efekt na rzęsach:

8 komentarzy:

  1. Ja nie potrafię tuszować takimi szczoteczkami ale u Ciebie ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie co mi nie odpowiada to szczoteczka,ale efekt na rzęsach jak widac u Ciebie jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta szczoteczka z krótkimi "włoskami" mnie nie powaliła. Pokochałam natomiast turkusowy Colossal, myślę jeszcze nad zakupem fioletowego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ochotę wypróbowac ten tusz ale opinie o nim są tak rózne że się pogubiłam:( Nie chcę znowu żle trafić i ryzykowac że kolejny tusz spocznie na dnie mojej kosmetyczki ale z drugiej stony może byc ok tak jak np loreal million lashes o którym naczytałam się złych opini a jestem z niego zadowolona;) Ech trudna decyzja ale jak się mówi często ryzyk fizyk;)
    Pozdro;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz poczekać na promocję ;) dość często są na tusze, a jak nie to na tą -40% w rossmannie. Swoją drogą ten tusz jest lepszy jak trochę poleży, może dlatego opinie są różne.

      Usuń
    2. mam dokładnie to samo, mam gęste czarne i długie rzęsy , czyli marzenie kazdej dziewczyny , aczkolwiek czasem lubie je podkreślić wiec pomyślałam że szczoreczka z krótkim sylikonowym włosiem będzie idealna , niestety troszke sie zawiodłam (z początku) trak jakby odrobine za dużo tuszu na nie bylo , odstawiłam go ale kiedy skończył mi sie mój ulubiony tusz z eveline wróciłam do nie go i teraz jest moimi KWC co prawda zdarniam troche tuszu ze szczoteczi bo jak pomaluje rzęcy są dosłownie jak bym nakleila dwie pary sztucznych rzęs ale na 1000 do niego wróce :)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.