O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 10 lipca 2013

nowość w kosmetyczce

Na pomadkę maybelline color whisper czaiłam się od jakiegoś czasu. Wybrałam tą w kolorze 620 bare to be bold. Teraz dodatkowo jest w promocji w rossmannie i za szminkę dałam 21,99 zł.

 Kolor jest piękny, cielisty, a uczucie na ustach bardzo przyjemne-jakbym nałożyła balsam nawilżający.

Swatch:


8 komentarzy:

  1. też marzy mi się ta pomadka :) może zakupię ten kolorek, bo jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudeńko! ♥ na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ten kolor jest niestety za jasny, ale pomarańcz i róż sprawdzają się rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chochliczku, ślicznie wygląda ten kolorek na Twoich pełnych ustach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor zupełnie nie dla mnie, ale pomadkę bardzo lubię :) mam o numerze 160 jak dobrze pamiętam (albo 130?) i jest świetna. podoba mi się w niej to, że można nałożyć jedną warstwą i nadaje delikatny połysk i mgiełkę koloru, można też nałożyć kilka warstw i jest wtedy intensywniejsza :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.