O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 3 lipca 2013

pierwszy test maybelline rocket volum express

Tak jak w tytule dzisiaj pierwszy test maskary maybelline rocket volum express, nie mogłam się jednak powstrzymać przed otwarciem kolejnego tuszu ;). Z pierwszych obserwacji: pierwsza warstwa bardzo ładnie rozdziela rzęsy i delikatnie je podkreśla, kolejne warstwy mogą już nieco skleić, ale przy dwóch i tak uważam efekt za satysfakcjonujący-rzęsy są pogrubione i widoczne. Szczoteczka jest wygodna w użyciu. 

Na więcej uwag i pełną recenzję będziecie musiały jeszcze poczekać, aż przemagluję tusz na wszystkie strony.
 Jakby ktoś pytał, czym jest zrobione kreska to jest to cień w kremie maybelline on and on bronze.
i zdjęcie robione telefonem, dlatego nieco dziwnie wygląda

10 komentarzy:

  1. Ta szczoteczka nie wzbudziła mojego zaufania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie rzęsy są za bardzo sklejone :) wolę, kiedy tusz pięknie wydłuża i podkręca rzęsy, niż gdy jest pseudo-pogrubiający. pseudo, dlatego że ten efekt 'pogrubienia' powstaje niestety zwykle przez/dzięki sklejeniu rzęs :/

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem, całkiem :) z tego co widzę daje podobny efekt do one by one :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety dla mnie trochę za bardzo sklejone :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się efekt, zastanawiam się nad tym tuszem

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przekonuje mnie ten tusz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też jakoś nie przekonuje, rzęsy wyglądają mało naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. kusi mnie :) kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.