O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 1 lipca 2013

pod okulary i wieczorowy

Dzisiaj dwa makijaże znalezione w otchłani dysku ;) Jeden pod okulary inspirowany kolorami moich oprawek. Kiedyś już dodawałam makijaż brązowo-brzoskwiniowy, ale myślę, że nie zaszkodzi taka mała odskocznia od recenzji. Drugi natomiast jest to makijaż wieczorowy, a dla odważnych nawet na co dzień. 

Na wstępie piszę, że musicie mi wybaczyć wygląd brwi-wtedy jeszcze nie robiłam z nimi porządku :(



3 komentarze:

  1. oba bardzo ładne :). ale ogólnie Ty świetnie wyglądasz w takich mocniejszych makijażach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Kiedyś nie powiem, chodziłam w całych czarnych oczach nawet, do tej pory lubię mocniejsze makijaże, ale wolałabym najpierw 'wyczyścić' cerę z niedoskonałości, bo mocny makijaż tylko je podkreśla :(

      Usuń
  2. Ten 'wieczorowy' wygląda świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.