O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 13 lipca 2013

telefonowo ;)

 Lubię robić zdjęcie telefonem ;p Nie są może artystyczne, ale sprawia mi to radość, więc pstryknę czasem parę fotek. Mam nadzieję, że nie będą Wam przeszkadzać takie posty od czasu do czasu, zauważyłam, że nawet je lubicie na innych blogach..

Ostatnio spędziłam noc na wsi, więc to była dobra okazja-poza jedzeniem dobrych świeżych smakołyków prosto z ogródka(agrest, porzeczki, a nawet ogórki!)-do uwiecznienia tych paru chwil ;)



 Poza tym nic ciekawego się nie dzieje, ciągle pada :(
Ale za to wykończyłam w końcu puder z golden rose ;) Lubię zmiany, więc zużywałam go zdecydowanie za długo ;p Kolejny do kosza pójdzie chyba stay matte z rimmela, widzę tam już spore dno, a że dobrze kryje to czasami nakładam tylko grubszą warstwę tego pudru pędzlem kabuki (mój nieśmiertelny ulubieniec z essence) i tak wychodzę do ludzi ;)

2 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia :) i chyba wiem,gdzie je robiłaś :)
    U nas i tak mocno nie padało, wczoraj wieczorem w Olsztynie aż studzienki wywaliło na Partyzantów i samochody miały wode do samej góry opon. Brat mi mówił, że bał sie stanąć bo później samochód mógłby już nie odpalić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z telefonu mają swój klimat:). W końcu mamy go zawsze przy sobie i możemy nim uchwycić często te najlepsze chwile!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.