O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 17 lipca 2013

Whose line is back ;)

Kto lubi ten program i w miarę się orientuje, wie, że program whose line is it anyway powrócił na antenę ;) Jestem po obejrzeniu dwóch pierwszych odcinków i muszę powiedzieć, że poziom dalej jest bardzo wysoki i jestem bardzo zadowolona, że mogę ten program znowu oglądać ;)
Jest tu poza mną jeszcze jakiś fan? ;)

8 komentarzy:

  1. kiedyś Ci pisałam, że bardzo lubię, ale aż tak nie śledzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam ;) Ale piszę, może znajdzie się więcej fanów ;p

      Usuń
    2. właśnie oglądam i powiem Ci, że całkiem spoczko :D

      Usuń
    3. Szkoda, że nie ma już Drew :( Bo fajnie sobie dogryzali i były jakieś wstawki, wymiany zdań między kolejnymi występami. No, ale trudno.

      To samo właściwie jest też w programie improv a ganza, przetłumaczone na whoseline.pl ;p

      Usuń
  2. Nie oglądałam tego nigdy :) ale skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej :) Zarówno stare sezony sprzed kilku lat, jak i teraźniejsze ;)

      Usuń
  3. nie widziałam ani jednego odcinka, ale w wolnej chwili może się skusze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O też go lubię! :) Dobrze wiedzieć, że powrócił! :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.