O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 2 lipca 2013

wibo gel like, lakier do paznokci

Lakiery wibo gel like zostały wrzucone do koszyków wielu dziewczyn tylko dlatego, że były one sygnowane przez znane blogerki ;) Jakie jest moje zdanie na ich temat?

Opakowanie jest dość typowe dla lakierów, nic nowego tutaj nie widać. Mieści w sobie 8,5 ml produktu.
Jeśli chodzi o pędzelek to można nim dość swobodnie pomalować paznokcie, ale z jakichś względów nie lubię samej aplikacji tego lakieru.
Lakier ma kilka plusów. Po pierwsze bardzo ładny kolor-ja wybrałam nr 9 peaches and cream sygnowany przez Oleske. Muszę przyznać, że najbardziej mi się podobał. Muszę również przyznać, że zaskoczyło mnie bardzo dobre krycie lakieru (możliwe, że na upartego mogłabym zostawić jedną warstwę, ale i tak zawsze daję dwie) oraz jego trwałość (u mnie to aż do tygodnia!).
Denerwuje mnie jednak to, że lakier straaaasznie długo schnie, przy czym zaznaczam, że nie używam żadnego base ani top coat'u.
Mimo wszystko zakupu nie żałuję, bo kolor jest naprawdę ciekawy, ale firma mogłaby dopracować kilka spraw. Chociaż w sumie za taką cenę nawet nie ma co się zbytnio czepiać..
Macie któryś kolor z tej serii? Lubicie? ;)

14 komentarzy:

  1. Kolorek ładny, ale słyszałam, że z jakością słabo ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiegoś powodu nie lubię go aplikować,ale jak już to zrobię i w kooońcu wyschnie to jestem zadowolona z efektu ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny delikatny kolorek.ja zazwyczaj wybieram mocniejsze barwy ale ta mi się podoba.
    http://mirabelka1993.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się totalnie nie sprawdza - odpryskuje nawet tego samego dnia... I choć kolor mi się bardzo podoba, to praktycznie go nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie mam problemu z trwałością lakierów, może dlatego się trzyma

      Usuń
  4. Ja mam błękitny, i akurat u mnie trwałość to w porywach dwa dni, zazwyczaj po paru godzinach są już odpryski. Zazdroszczę tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam podobny kolor do tego, ale oddałam ze względu na fakt, że mam chwilowy odwyk od lakierów :) ogólnie jest świetny, ładnie wygląda na paznokciach i może w niedługim czasie ponownie się wezmę za zakup lakierów i ich malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwa i są tragiczne, już nawet nie wiem gdzie one są...

    OdpowiedzUsuń
  7. Naczytałam się o ich średniej jakości i nie kupiłam. W sumie to nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dwa kolory... amethyst różowy (można zobaczyć u mnie na blogu) i "miętowy". O ile różowy jeszcze jakoś się prezentuje tak zielony w ogóle nie wygląda. Trwałość około max. 3 dni.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.