O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 8 lipca 2013

wyszukiwania ;)

Dzisiaj znowu kilka tagów, przez które trafiliście na mój blog ;)

1. paznokcie kolorowe jak zrobić
Najlepiej pomalować ;)

2. 50 obliczen greya
To mnie rozbawiło szczerze mówiąc ;) Książka to 50 twarzy Greya.

3. bolą mnie płytki paznokci
Jeśli przed odżywkę to najlepiej od razu ją odstawić.

4. blogi kosmetyczek
Kosmetyczką nie jestem, więc ktoś mógł być zawiedziony, ale rozumiem, że nazwa może być myląca ;)

5. gdzie przełożyć cień
Do pustej paletki magnetycznej.

6. kornwalijskie irytujące istotki
Serio, irytuję Was? d;

7. jak zregenerowac pokruszone wlosy
Z pokruszonymi to już chyba nic za bardzo nie da się zrobić. Najlepsze na wszystko są nożyczki niestety, tak na marginesie.

8. co zrobić gdy paznokcie bolą od odzywki?
Odstawić odżywkę ;)

9. hermiona granger na golasa zdjęcia
Mój blog nie jest tego typu stroną, chociaż kto szuka takich zdjęć w sieci? tak szczerze?

10. harry potter czci
Tego za bardzo nawet nie rozumiem. Czci? Może trzeci?

2 komentarze:

  1. Padłam, szczególnie od fanów Hermiony. Może to te irytujące istotki wstawiają jej zdjęcia z pokruszonymi włosami i bolącą płytką paznokci? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia d; ale w ogóle samo połączenie Hermiony i takich zdjęć jest dla mnie nieco dziwne i dość wykluczające d;

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.