O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 2 sierpnia 2013

astor soft sensation lipcolor butter

Produkt do ust soft sensation lipcolor butter firmy astor trafił do mojej kosmetyczki jakiś czas temu ;) Dziś, jak pewnie się domyślacie przyszedł czas na jego recenzję.

Masełko ma formę kredki, a więc otrzymujemy je w odpowiednim opakowaniu, które umożliwia wykręcenie 'wkładu'.
Aplikacja przebiega bezproblemowo, jasne kolory możemy spokojnie aplikować nawet bez lusterka.
Kolor, który wybrałam to tradycyjnie kolor nude-003 caramel envy-w takich właśnie czuję się najlepiej. Jedyne do czego w tym momencie mogę się tutaj przyczepić to widoczne drobinki. Aż tak bardzo mi to nie przeszkadza i produkt na pewno zużyję, ale uprzedzam, bo może któraś z Was nie może tego znieść.
Produkt według mnie słusznie został nazwany kolorowym masełkiem do ust, czy jak głosi naklejka szminką, balsamem i błyszczykiem w jednym. Daje on dość delikatny kolor, ładnie się błyszczy, lekko nawilża, a przy aplikacji możemy wyczuć dość przyjemny, delikatny zapach (smaku natomiast nie ma żadnego).
Wiadomo, że taki produkt nie będzie super-hiper-trwały, ale w tego typu produktach mi to nie przeszkadza (poza tym producent tego nie obiecuje).

Ogólnie mówiąc jestem zadowolona, chociaż cena mogłaby być jednak nieco niższa (25 zł).

Swatche:
I na ustach:

7 komentarzy:

  1. Fantastycznie to wygląda. Koniecznie muszę kupić cielisty produkt do ust, jestem zacofana jeżeli o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam praktycznie same cielaczki ;) Ale za to nie pasują mi intensywne odcienie, ciemne i czerwone pomadki także :(

      Usuń
  2. Wygląda bardzo ładnie, ale rzeczywiście mogłoby być nieco tańsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ustach wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad nią, ale w końcu wybrałam Loved Up :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygląda na usteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, wygląda pięknie na Twoich ustach, jestem zachwycona :-))

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.