O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 13 sierpnia 2013

cece med odżywka przeciw wypadaniu włosów

Ostatnio zauważyłam, że zaczęły wypadać mi włosy. Ilość była większa, niż zwykle, więc postanowiłam kupić sobie jakąś odżywkę. Co prawda za wypadanie obwiniam tabletki, ale pomyślałam, że nie zaszkodzi spróbować jakoś wzmocnić włosy. Padło na odżywkę przeciw wypadaniu firmy cece med, którą zakupiłam w rossmannie.

Do opakowania nie mogę się przyczepić-jest wygodne, stojące i poręczne. Dodatkowo całość zapakowana jest w kartonik.
 
Konsystencja, zapach i łatwość aplikacji również przemawia na jej korzyść.
Muszę jednak powiedzieć, że nieco się do niej zraziłam. Nie wiem, czy mogę za to winić właśnie ten produkt, bo być może to zbieg okoliczności, ale użyłam jej kilkakrotnie i za każdym razem widziałam w wannie jeszcze więcej włosów podczas ich mycia i spłukiwania. Ilość była naprawdę spora i nieco mnie przeraziła.. W związku z tym na razie do niej nie wrócę i nie wiem, czy kiedykolwiek się odważę-i tak włosów mam bardzo mało, a szkoda by było stracić ich jeszcze więcej przez odżywkę, która teoretycznie ma temu problemowi zapobiec.
W związku z powyższym mam do Was pytanie. Jakie polecacie produktu na wypadanie włosów? Pewnie będę chciała spróbować czegoś z seboradinu (słyszałam, że spray z czarnej rzodkwi jest ok?), może zamówię jeszcze z all popularną wcierkę jantar. Jeszcze jakieś pomysły? ;)

6 komentarzy:

  1. Mało co działa na nas od razu, po kilku użyciach nic nie "przyklei" Ci włosów do głowy ;) Ja zawsze gubiłam włosy po wprowadzaniu nowości na skórę głowy, może to jakaś reakcja. Postaraj się wmasowywać odżywkę najdelikatniej jak tylko możesz ruchami okrężnymi - to dodatkowo wzmocni cebulki

    Co do Seboradinu - miałam i jedyne co zrobił to ograniczył przetłuszczanie się włosów. Znacznie lepsze efekty dawały mgiełki Radical i wcierka Jantar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie mówię, że ma działać od razu. Po prostu nie chcę, żeby jeszcze dodatkowo szkodził.

      Usuń
  2. Ampułki z rzepą od Joanny :) albo z Vichy są ale cena też niezła

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypadanie włosów to i mój problem - własnie kupiłam sobie Jantar oraz rosyjskie kosmetyki, ale te dopiero wieczorem zacznę testować.

    Poza tym radziłabym Ci zbadać tarczycę, wypadanie włosów może być objawem jej niedoczynności. U mnie właśnie tak było i to był jedyny objaw, jaki miałam. Tę przypadłość najlepiej zacząć leczyć jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość tego typu hormonów miałam robionych, właśnie przez tabl, które biorę, ale lekarka nic nie mówiła, więc tu jest chyba ok.

      Spróbuję chyba tego jantara ;)

      Usuń
  4. Ja na wypadanie też muszę coś zrobić, bo miałam kiedyś piękne i gęste włosy, a straciłam wiele z nich przez prostownicę i złą dietę. : /

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.