O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 3 sierpnia 2013

Chochlik wcina: oponka i lody + nowości

Kiedyś pokazywałam Wam co jakiś czas dobre rzeczy do jedzenia, dziś jeszcze parę rzeczy dołączy do tych dobroci ;)

Pierwsza z nich to oponka z biedronki. Mogłabym zjeść kilka pod rząd.
Widzicie to?!
Poza tym w takie upały warto rzucić się na lody ;) Jeśli lubicie coś czekoladowego i słodkiego to kit kat w rożku na pewno przypadnie Wam do gustu.
Poza tym ostatnio też przypomniałam sobie smak dzieciństwo-lody solo. Fajnie było znów zjeść po wielu latach ;)

A teraz nowości ;) Pierwsza z nich to pomadka celia nude w kolorze 602, czyli jasny róż. Czaiłam się na nią od dawna, więc jestem zadowolona, że w końcu zdecydowałam się zamówić.
Swatche:

 Skusiłam się również na krem do twarzy garnier hydra adapt matujący do cery mieszanej i tłustej.
Skład:
 Ostatnia rzecz to kurtka skórzana z H&Mu. Ostatnia się rozleciała, ale nie dziwię się jej, miałam ją chyba jeszcze od gimnazjum...

12 komentarzy:

  1. Te oponki z Biedronki są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. uważaj przy używaniu Celii, żeby w taki upał Ci się nie stopiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym, że się topią :( Dobrze, że cało doszła pocztą w taki upał.

      Usuń
  3. Ja też się czaję na tą pomadkę, ale chyba jak się nieco ochłodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne wszystko Chochliczku :) i szykuj dla mnie oponke hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te oponki z Biedronki :-)) genialna kurtka, uwielbiam ramoneski!

    OdpowiedzUsuń
  6. ile kosztują takie kurtki w h&m? bo szukam czegoś dla siebie i ta mi bardzo przypadła do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadki Celii używam od zeszłego roku, mam dwie w kolorze 606 oraz jedną w kolorze 605. Uwielbiam je, mimo,że są mało trwałe i w upały potrafią się rozpuścić. Ale jest sposób, trzymam je w lodówce, kiedy temperatura przekracza 30 stopni :-)

    agaraszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 606 też miałam ochotę, ale ostatecznie odpuściłam.. pewnie kiedyś i ją zamówię ;)

      Usuń
  8. jeżeli lody nestle to tylko lion ♥ a solo są dla mnie za słodkie, wolę odpowiedniki ice mastry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą samą pomadkę kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.