O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 15 sierpnia 2013

dax cashmere eyeshadow base

Kiedy pytałam na blogu, czy czytałam opinie na temat baz pod cienie poza innymi popularnymi markami w propozycjach zawsze pojawiała się baza dax cashmere

Opakowanie to zakręcany słoiczek-dość duży, bo zmieści się w nim aż 7g produktu. Ja zamawiałam na allegro, ale jeśli kupicie stacjonarnie to dostaniecie jeszcze kartonik.
Konsystencja nie jest tak masełkowata, jak np w bazie kobo, czy artdeco, ale nie sprawia problemu przy aplikacji. Nie zmieniła się ona nawet po dłuższym czasie użytkowania.

Jednak co do samej bazy mam dość mieszane uczucia.. Generalnie u mnie działa jak i kiedy chce-chodzi mi tutaj o utrwalenie cieni na cały dzień bez rolowania i zbierania w załamaniu, bo w zasadzie tylko na tym mi w bazach zależy. Próbowałam nakładać palcem, pędzelkiem, cienką i grubą warstwą, pół godziny przed malowaniem i tuż przed aplikacją cieni.. I naprawdę nie mam pojęcia dlaczego raz cienie są na powiece cały dzień, a raz już po jakimś czasie nadają się do poprawek/zmycia.
Jakoś nie mam ostatnio szczęścia do baz, ale zaczęłam znowu stosować tą z artdeco. Z tą różnicą, że teraz myję twarz i od razu nakładam bazę, więc ma ona czas, żeby 'zaschnąć' i jakoś ugruntować się na powiece-wtedy cienie zazwyczaj trzymają się cały dzień, nawet przy ostatnich upałach. Trochę męczące to czekanie i nakładanie bazy pół godziny przez aplikacją cieni, ale przynajmniej ten sposób działa.


P.S. Na wielu blogach widziałam tag 50 faktów o mnie. Zastanawiam się, czy też go nie zrobić. Chciałybyście? ;)

8 komentarzy:

  1. Ja mam bazę z Hean i jestem z niej bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją miałam, ale później przestała współpracować :(

      Usuń
  2. Nie miałam okazji używać :D a co do Tagu, zrób - chętnie poczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. absolutnie nienawidzę tej bazy, okropieństwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam; mam bazę z Essence ale średnio mi pasuje, kusi mnie produkt ArtDeco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób, z wielka przyjemnością poczytam :) Bardzo lubię tego typu posty, dlatego na swoim blogu też taki napisałam. Mimo, że napisanie tych 50 faktów wcale nie było takie łatwe jakby się mogło zdawać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji jej używać ale polecam Ci bazę z Ingrid, jest bardzo dobra a kosztuje grosze ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że mają bazę pod cienie ;o Widziałam tylko tą pod makijaż.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.