O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 8 sierpnia 2013

krem z niespodzianką-CD

Pamiętacie post, w którym pisałam o kremie z niespodzianką (KLIK)? Dzisiaj dostałam odpowiedź, oto jej fragment:

"Witam,

Dziękujemy a przesłanie informacji o naszym wyrobie.

(...)

Przyczyną pojawiających się „kryształków” może być jeden z surowców użytych do produkcji kremu, który najprawdopodobniej wykrystalizował w czasie. Nie stwarza to zagrożenia, aczkolwiek jest nieprzyjemne w użyciu. Produkt ten jest wrażliwy na zmiany temperatur w trakcie przechowywania/transportowania. Jeśli produkt był nieprawidłowo przechowywany przez firmę handlową (mogło dojść do powstania kryształków).

(...) 

Bardzo nam przykro, iż taki produkt trafił w Pani ręce.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Mamy również nadzieję, że ten nieprzyjemny incydent nie zrazi Pani do stosowania naszych wyrobów w przyszłości. "

Szczerze mówiąc nawet nie spodziewałam się odpowiedzi, więc mimo wszystko jestem w pewien sposób pozytywnie zaskoczona. Co do treści.. nie jestem chemikiem, nie mam pojęcia, czy tak to można wytłumaczyć, ale zakładam, że jest to możliwe. Chociaż może niech wypowiedzą się te z Was, które są bardziej kompetentne ;)

3 komentarze:

  1. Mi to nie wyglądało na kryształki ale na zwykły plastik -.-
    Ale miło że odpowiedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niezidentyfikowany obiekt rzeczywiście przypomina kryształki:) Aczkolwiek współczuję z powodu nieprzyjemnych doznań... Dobrze, że firma stanęła na wysokości zadania i nie pozostawiła Twojego maila bez odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.