O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 30 sierpnia 2013

nowości

Dawno nie robiłam dużych zakupów, teraz też będą to tylko 2 rzeczy, ale postanowiłam wstawić zdjęcia ;)

Ostatnio szukałam kremu pod oczy-zwykłego, nawilżającego. Muszę powiedzieć, że naprawdę musiałam się naszukać. Byłam chyba w 3 drogeriach i dopiero w naturze znalazłam odpowiedni krem, w ogóle krem pod oczy, bo takowych na półkach nie wiem czemu brak. Wybrałam lirene, krem odżywczo-łagodzący pod oczy do cery wrażliwej i alergicznej (której nie mam, ale nie zaszkodzi). Jest całkiem fajny, być może po dłuższym stosowaniu napiszę jakąś recenzję.
 Następny produkt pochodzi ze współpracy ze stroną http://www.kkcenterhk.com/.  Jest to cień do powiek cuicu w kolorze chestnut brown. Tutaj macie konkretny link: http://www.kkcenterhk.com/m76/CUICU/p3121/CUICU-Flashing-Diamond-Single-EyeShadow-Chestnut-Brown/product_info.html.

10 komentarzy:

  1. ciekawe, jak się spisze ten krem pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam go już kilka razy i jak na moje potrzeby jest ok ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. pewnie jak wrócę do innego miasta na studia to zakupy będą większe d;

      Usuń
  3. Wbrew pozorom znalezienie normalnego kremu pod oczu stanowi nie lada wyzwanie. Producenci koncentrują się na kosmetykach mających zwalczać oznaki upływającego czasu...

    OdpowiedzUsuń
  4. cień bardzo fajny i kolor ciekawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z cienia Cuicu będziesz zadowolona, też dostałam je w ramach współpracy i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję ;) Tym bardziej, że mogłam sama wybrać kolor, który mi odpowiada ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.