O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 20 sierpnia 2013

perfecta peeling enzymatyczny wygładzający

Jakiś czas temu pomyślałam, że fajnie by było wrzucić do koszyka jakiś peeling enzymatyczny. Wybrałam ten z perfecty-teoretycznie miało był prosto, pięknie i przyjemnie. Wystarczy nałożyć taki peeling na noc, jak zwykły krem (tak też wygląda), a rano obudzimy się piękne i gładkie. A jak jest w rzeczywistości?

Opakowanie to stojąca tubka. Dość miękka, można swobodnie wycisnąć dowolną ilość produktu.
Zapach, konsystencja, podrażnienie-tutaj nie mogę się do niczego przyczepić. Skóra nie została podrażniona w żaden sposób, a aplikacja była nawet przyjemna.
Plusy kończą się w momencie, gdy trzeba napisać o działaniu.. Ten produkt nie robi u mnie nic. Zupełnie. Równie dobrze mogłabym posmarować twarz wodą. Może to być też mój błąd, bo cerę mam raczej mieszaną w kierunku tłustej, może nawet tłustą, a ten peeling jest przeznaczony do suchej i wrażliwej. No nic, przynajmniej będę wiedziała, żeby nie kupować go ponownie.

7 komentarzy:

  1. też go miałam ale skład zdyskwalifikował go od nałożenia na twarz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego peelingu z Perfecty, ale ja używam tylko peelingów mechanicznych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też, ale chciałam spróbować i takiego ;)

      Usuń
  3. uu ;/ szkoda że się nie sprawdził.. moja mama kupuje go w saszetkach i jest zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że jest kiepski... ja używam enzymatycznego z Lirene, ale też szału nie robi..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robi kompletnie nic - cera wrażliwa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę peeling enzymatyczny Ziaja Pro.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.