O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 9 sierpnia 2013

z wujka google ;P

Dzisiaj znowu kilka haseł, przez które trafiliście na mojego bloga ;)

1. 50 twarzy greya wplywa na psychike
To już robi się nudne, nie, nie wpływa ;)
2. kosmetyczka w kornwalii
3. nivea lip butter bangla
Tych dwóch nawet nie skomentuję.
4. krem bb garnier na upalny dzień
Na upalny dzień nic nie jest dobre, wszystko spłynie i tak :(
5. acne stop efekty cud
Cudu na pewno nie należy się spodziewać.
6. twarzy ciemniejsza nowe oblicze greya opinie
7. propmocja na tlusze w rosmanie
Ktoś pisał te 2 pod wpływem?
8. czy komuś w wieku dorosłym pomógł aparat ruchomy
Aparat ruchomy zakłada się zwykle do ok 13 roku życia.
9. film o chochlikach horror
A jest taki? oO

5 komentarzy:

  1. Ludzie to mają fantazję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię czytać takie notki, śmiechu wtedy jest ogrom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też za każdym razem, gdy sprawdzam, co ludzi do mnie sprowadza, parskam śmiechem.
    niepokojące jest to, że od dawna wśród najpopularniejszych haseł u mnie należą... "włosy w słoiku". ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. chce horror o chochlikach! :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.