O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 12 września 2013

celia nude 2w1

Celia nude 2w1. Przed tym produktem broniłam się baaardzo długo. Nie dostanę jej ani u siebie ani w miejscu gdzie studiuję, więc bardzo nie chciałam przepłacać zamawiając jej przez internet. Jednak chęć wypróbowania okazała się silniejsza i dobrze się stało. 

Opakowanie jest moim zdaniem bardzo ładne. Za niską cenę dostajemy kartonik i eleganckie, złote opakowanie, które działa na klik.  
Producent opisuje ten produkt jako 2w1, czyli pomadko-błyszczyk i muszę się z tym zgodzić. Pomadka nadaje kolor, który moim zdaniem jest dość pół-transparentny, jednak nadal widoczny na ustach. Poza tym daje nieco błysku i tak jak producent obiecuje nawilża usta. Na pewno zimą przyda mi się taki produkt. Przy tych wszystkich plusach podczas aplikacji można wyczuć piękny, winogronowy zapach. To także bardzo uprzyjemnia i zachęca do używania.

Oczywiście nie ma co liczyć na porażającą trwałość, ale ja naprawdę jej nie wymagam od tego typu produktów. Jak dla mnie ma ładnie wyglądać oraz nawilżać i to właśnie robi.
Słyszałam, że wiele dziewczyn narzeka na to, że pomadka się topi i łamie. Ja tego osobiście nie doświadczyłam, a paczka szła do mnie w czasie największych upałów. Chociaż przyznaję, że w torebce jej nie noszę.
Kolor, który wybrałam to 602. U mnie wygląda na jasny róż, mimo, że na aukcji opisywany był zdaje się jako różowo-brzoskwiniowy. Dobrze, że jednak pasuje do mojego typu urody.
Swatche na ręku i efekt na ustach:
Właściwie nie mam jej nic do zarzucenia. Jest tania i spełnia obietnice producenta. Czego chcieć więcej? ;) Jak skończę chociaż 2 nudziaki to zamówię jeszcze 606.

12 komentarzy:

  1. ale cudny kolor! fajnie wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  2. 606 jest najpiękniejsza <3 polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ją wziąć od razu, ale stwierdziłam, że najpierw muszę coś zużyć :( Ale na 99% kupię też ten kolor w przyszłości ;)

      Usuń
  3. Mam ten kolorek i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi właśnie 602 się stopiła ;/ tragicznie wygląda i muszę ją nakładać palcem ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda tylko że tak trudno jest ją znaleźć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Ja też musiałam zamawiać przez internet.

      Usuń
  6. Bardzo ładna, choć ja wolę odcienie bardziej wyraziste, różowobrzoskwiniowe. ;p Chyba że są może inne odcienie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz prześliczne usta! :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.