O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 4 września 2013

essence all about matt

Dzisiaj kilka słów o pudrze matującym essence all about matt

Opakowanie jest typowe dla pudrów w kompakcie. Zatrzask działa dobrze-nie połamiemy sobie na nim paznokci, ale myślę, że w torebce też się nie otworzy.
 Jeśli chodzi o właściwości matujące to jestem z niego zadowolona (pojawił się nawet w ulubieńcach lata). Puder pozwala nam na osiągnięcie płaskiego matu, a przy tym nie zapycha, nie powoduje wysypu niespodzianek ani nie bieli (chociaż ja mam jasną skórę-o ciemniejszej karnacji się nie wypowiem).
Ma też co prawda minusy, nie jest bez wad. Po pierwsze jego wydajność jest raczej słaba. Kupiłam go jakoś pod koniec lipca, a już jest na wykończeniu. Poza tym dość łatwo się kruszy, szczególnie gdy widać już dno. Nie są to wady, które dyskwalifikują, ale nieco przeszkadzają.


Niedługo pójdę do rossmanna po rimmela (lubię go ze względu na krycie) i poszukam czegoś nowego, chciałabym spróbować innych produktów innych marek. W związku z tym mam pytanie-znacie jakieś dobrze matujące jasne pudry, które nie robią krzywdy i są trwałe? ;) Dodam, że potrzebuję konkretnego, płaskiego matu.

12 komentarzy:

  1. Inglot 3S świetnie matuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam od czerwca pudru prasowanego Sensique Matt Finish i mi odpowiada :) jedno opakowanie a dopiero co jest na wyczerpaniu chociaż używam go codziennie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubie puder z essense fix&matte ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz go miałam. Teraz mam ochotę na coś nowego, czego jeszcze nie używałam ;d

      Usuń
  4. pod względem krycia i koloru, bardzo fajny jest ten:
    http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=56022
    ma chyba 2 jaśniutkie odcienie - bardziej różowy i bardziej neutralny z tego co pamiętam. Krycie bardzo dobre jak na puder. Tylko co do matu się nie wypowiem, bo moja cera ogólnie nie lubi się z talkowymi pudrami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go już ;) i jednak chcę spróbować czegoś nowego. Ale dzięki za linka ;)

      Usuń
  5. Ja mam puder ryżowy z Marizy który bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. a Manhattan Clearface miałaś? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A one mają jakieś jasne odcienie? ;)

      Usuń
    2. ja zawsze biorę odcień Vanilla :)

      Usuń
    3. ja zawsze biorę Vanilla (70) - może nie wygląda, ale jest naprawdę przyzwoicie jasny :)

      Usuń
  7. Co do produktu to go nie miałam ale mam bzika na punkcie matu i takie kosmetyki schodzą u mnie szybko - polecam ci fix&matte też z essence, obecnie używam paese pudru ryżowego i świetnie sobie radzi i nie bieli tak jak fix&matte ;))

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.