O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 5 września 2013

rimmel scandaleyes retro glam-nowosci

Tak jak w tytule-ostatnio dotarła do mnie paczka z nowościami rimmela z serii scandaleyes retro glam.
Z koperty wyciągnęłam tusz do rzęs scandaleyes retro glam w kolorze 001 black.
 Na początku nie chciałam jej otwierać, bo mam już otwarte 2 tusze, ale ciekawość mnie zżarła. Szczoteczka jak widać ma kształt klepsydry-po pierwszym użyciu muszę stwierdzić, że jest całkiem wygodna. Obejmuje ładnie wszystkie rzęsy.
 Efekt na rzęsach po pierwszym użyciu. Tutaj jedna warstwa, a na zdjęciu poniżej dwie. Jak dla mnie efekt bardzo fajny.
 Drugi produkt, który dostałam to eyeliner thick & thin, również w odcieniu 001 black. Na początku byłam przerażona, bo nigdy nie umiałam posługiwać się pisakami (dlatego też zawsze wybierałam i chwaliłam sobie eyelinery w żelu). Jednak muszę powiedzieć, że bardzo ten eyeliner polubiłam! Od pierwszego użycia, a użyłam już kilka razy. Można stworzyć bardzo cieniutką i bardzo grubą kreskę. Szczerze mówiąc nigdy nie sądziłam, że uda mi się narysować aż tak cienką kreskę, żeby przy moich opadających powiekach nie wyglądało to jak nawalony czarny cień... a jednak ;)
 Wiem, że kreski wyglądają na nieco krzywe, ale w rzeczywistości tego nie widać, wszystko ładnie wygląda ;)

10 komentarzy:

  1. Tusz mi się bardzo podoba :)
    Nie lubię eyelinerów w pisaku więc się nie skuszę ale ten tusz chyba będzie mój :P
    U mnie mini rozdanie, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo wydłużył rzęsy, czy swoje masz naturalnie długie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje mam dość przeciętne.

      Usuń
    2. no to tylko się cieszyć, że ładnie wydłuża :) znaczy, że dobry i dla mnie :)

      Usuń
  3. oba produkty mi się podobają :) ni i ładne kreski na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tusz wydaje się bardzo fajny i szczota ciekawa ;) swoją drogą nie wiedziałam, że rimmel rozsyła swoje produkty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dawna z nimi współpracuję ;)

      Usuń
  5. o taki pisaczek by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.