O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 15 października 2013

delia baza pod makijaz

Długo nie mogłam wyrobić sobie zdania o wygładzającej i przedłużającej trwałość makijażu bazie od delii. Sama nie wiem dlaczego dopiero teraz, ale chciałabym napisać o niej kilka słów.

Opakowanie bazy jest podobne do tych podkładowych-ma pompkę i co ważne tłok, nic się nie marnuje ;)
Muszę przyznać, że baza jest dość przyjemna w stosowaniu. Po użyciu skóra jest rzeczywiście wygładzona, a podkład rozprowadza się na niej bardzo łatwo i szybko. Trwałość makijażu jest przedłużona bez obciążania skóry. Co prawda nie używam jej codziennie, a jedynie na okazje, większe wyjścia, ale nie zauważyłam, żeby wyskakiwały mi po niej jakieś nowe niespodzianki, czy żeby baza podrażniła w jakiś sposób skórę.

Co prawda porównując ją do bazy silikonowej z sorayi, której kiedyś używałam, a którą wycofali mam wrażenie, że tamta utrzymywała makijaż dłużej, ale nie uważam tego za jakiś wielki minus. Nie potrzebuję utrzymanego makijażu przez nie wiadomo ile godzin, zresztą i tak nie używam już baz na co dzień.

Uważam, że baza jest dobra i można spróbować. Nawet jeśli się Wam nie spodoba to nie wydacie na nią majątku ;)

6 komentarzy:

  1. u mnie żadna baza nie działa tak jak chciałabym żeby działała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. skusiłaś mnie, jak tylko na nią wpadnę z pewnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie przekonałam się do stosowania baz pod makijaż. Zawarte w nich silikony powodowały pojawianie się wyprysków, a wielkiego przedłużenia trwałości podkładu nie zauważyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze żadnej bazy pod makijaż nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę bazę, tylko, że zieloną z Shiny Box'a, ale zapominam jej stosować -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie kończę opakowanie tej bazy - moim zdaniem nic szczególnego nie robiła, aczkolwiek jeżeli kładę makijaż to ją również żeby troszkę łatwiej mi się operowało pędzelkiem :D Miałam ją żeby Was nie okłamać z pół roku jak nic.. co do niespodzianek to nie zauważyłam

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.