O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 4 października 2013

kolejne nowości ;)

Dzisiaj kilka kolejnych nowości ;)

Jestem w trakcie testowania wszystkich możliwych baz pod cienie, więc kupiłam sobie też paese. Zapłaciłam 16 zł.
 Słoiczek jak widać jest podobny do baz kobo i artdeco.
 Pomadka alterra z rumiankiem. Początkowo chciałam używać na rzęsy, ale ostatecznie aplikuję ją na usta.
 Kupiłam też dwie nowe, długotrwałe pomadki essence.
 Pierwszy kolor, który kupiłam to 07 natural beauty.
 Swatche:
  A drugi to 05 dare to be nude. Myślałam, że na ustach wyjdzie delikatniej, nie wiem, czy jestem do końca zadowolona z tego koloru.. Zresztą miałam wrażenie, że 07 też będzie ciemniejszy i nie wiem, czy mi pasuje.
 Postanowiłam wypróbować też szczotkę tangle teezer. Zobaczymy, czy jest warta takiej kasy ;) Bo jak na szczotkę, czyli kawałek plastiku to koszt jest spory.
Wybrałam wersję z owieczkami, są słodkie ;)
 I ostatnie trzy rzeczy to pędzle hakuro. Wybrałam H100, H76 i H66.

 Macie coś z moich nowości? Lubicie? ;)

10 komentarzy:

  1. TT - świetny wybór :) Z kompaktów mam czarną.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka cena tych szminek z rimmela? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są szminki z essence ;) 9,99 zł

      Usuń
    2. tfu, miałam pisać essence, napisałam rimmel ;p dzięki :)

      Usuń
  3. Baza niestety dobrze sprawdza się tylko na początku, a później dzieją się z nią cuda. Alterra jest cudowna! Również kupiłam do rzęs i wylądowała w całości na ustach ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Natural Beauty wygląda zachęcająco:) Wygląda bardzo naturalnie:)

    Chętnie zapoznam się z Twoją opinią nt. Tangle Teezer. Ja jakoś nie potrafię przekonać się do wydania kilkudziesięciu złotych na kawałek plastiku;) Ale może to akcesorium jest tego warte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest bardziej wyrazista.

      Też długo nie chciałam dać za tą szczotkę taką kasę, ale pomyślałam, że jak jest rabat (zamawiałam na cocolicie) to spróbuję i zobaczę co to jest ;)

      Usuń
  5. Tez muszę się skusić na te pomadki :)
    Ciekawa jestem bazy..

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka 07 bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.