O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 26 października 2013

lirene krem odżywczo-łagodzący pod oczy i na powieki

Jakiś czas temu szukałam dobrego kremu pod oczy-w zasadzie jakiegokolwiek kremu pod oczy. Przeszłam trzy drogerie i uświadomiłam sobie, że takich kremów jest mało, powiedziałabym, że coraz mniej-wydaje mi się, że kiedyś widziałam ich więcej, chociażby z ziaji. Ten, który w końcu wybrałam to lirene krem odżywczo-łagodzący pod oczy i na powieki do cery wrażliwej i alergicznej.

Opakowanie to mała stojąca tubka zakończona 'dzióbkiem'. Całość zapakowana jest w kartonik i z tego co pamiętam dodatkowo zaklejona folią.
Nie mam skóry ani wrażliwej ani alergicznej, ani nawet szczególnie wymagającej w okolicach pod oczami, ale takie rozwiązanie nie zaszkodzi i możliwe, że nawet dla zwykłych, niewymagających cer jest lepsze ;)
Producent w zasadzie nie obiecuje niczego wielkiego-mówi jedynie, że skóra będzie gładka, miękka i ukojona... I szczerze mówiąc mogę się z tym zgodzić. Krem stosuję na noc i poziom nawilżenia jaki mi daje rzeczywiście jest odpowiedni. Nie mam rano żadnych suchych miejsc, czy skórek, które podkład mógłby podkreślić-nawet ten najbardziej matujący/wysuszający. Produkt mnie nie podrażnił ani nie uczulił, nie spowodował też innych nieprzyjemnych następstw nawet po bardzo męczącym dniu, czy użytkowaniu soczewek. Jednocześnie muszę przyznać, że moja skóra jest niewymagająca, młoda, więc możliwe, że jeśli macie duże problemy to i będziecie musiały wytoczyć cięższe działo.
Skład:
Macie jakieś swoje ulubione kremy pod oczy w rozsądnej cenie? ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię krem AA z dziką różą, który wchodzi w skład linii Eco. Wprawdzie jest on przeznaczony do skóry dojrzałej, ale naturalne oleje i ekstrakty nie powinny nikomu zaszkodzić:) Wspomniany specyfik świetnie nawilża cienką skórę wokół oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie rozglądam się za czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny krem jak dla mnie ::)
    Zostaję już tu :)
    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.