O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 19 października 2013

lirene youngy 20+ pianka myjąca

Piankę myjącą od lirene kupiłam na promocji ;) Stała ostatnia i kosztowała chyba 14 zł, więc postanowiłam spróbować. Tym bardziej, że i tak się na nią czaiłam.

Opakowanie to stojąca 'puszka'. Dozownik póki co działa u mnie bez zarzutu i mam nadzieję, że tak zostanie.
Piankę kupiłam z myślą o codziennym stosowaniu. Tak też na początku robiłam-teraz zostawiłam ją w domu, bo na stancji mam już kilka innych sztuk tego typu produktów. Ale do rzeczy ;)

Pianka ma fajną konsystencję-dość zbitą, nic się nie przelewa przez palce. Skóra po użyciu pozostaje oczyszczona i matowa, ale nie wysuszona, czy ściągnięta. Na opakowaniu jest napisane chyba coś o nawilżeniu, ale na to nie liczcie. Zmywam nią także makijaż oczu, nawet ten pełny, z grubszą warstwą tuszu, cieniami i eyelinerem-produkt naprawdę dobrze sobie z tym radzi.

Myślę, że produkt jest godny polecenia-dostajemy bowiem produkt myjący i do demakijażu w jednym, który ma w dodatku ciekawą formę pianki ;) Ostrzegam jednak, że dla cer normalnych i suchych może być za mocny. Nie daje bowiem uczucia nawilżenia,a całkiem dobre oczyszczenie i zmatowienie cery. Nie wiem, czy kupię ponownie. Lubię testować nowości, a to jest po prostu ciekawy produkt, nowość na rynku, coś innego od tego, czego używam zazwyczaj.

5 komentarzy:

  1. Ja mam suchą cerę więc boje się, że czasem mnie wysuszy. Nie mniej kusi mnie strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zmywa tusz to chyba muszę się tym zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że przed urlopem (rozważałam jej zakup) nie było ani jednej recenzji tego produktu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mojej cery mieszanej powinien być odpowiedni. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki do mycia twarzy w takiej piankowej formie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.