O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 28 października 2013

miss sporty so matte perfect stay

Podkład miss sporty so matte perfect stay dostałam jakiś czas temu. Używam go regularnie,więc mogę powiedzieć o nim kilka słów ;)

Opakowanie jest stojące, plastikowe. Jego zaletą na pewno jest tłok, który wyciśnie podkład do ostatniej kropelki ;) Nie wiem dlaczego, ale nieco przypomina mi te opakowania, które produkuje bourjois.
Producent obiecuje nam strasznie dużo: nieskazitelną skórę, 14 godzin perfekcyjnego, matowego wyglądu, kontrolę świecenia się i generalnie cuda na kiju.
Po pierwsze podkład skierowałabym bardziej do cer suchych, czy normalnych, bo rzeczywiście daje uczucie nawilżenia. To prawda-ładnie wygląda na buzi, niedoskonałości są nieco przykryte, koloryt cery wyrównany, wszystko jakby ładnie 'rozmyte' (znacie ten efekt przy nawilżających podkładach?). Nie powoduje niespodzianek, czy innego rodzaju przykrych skutków ubocznych używania. W tym zakresie nie mam podkładowi nic do zarzucenia.

ALE.. 14 godzin matowego wyglądu to naprawdę przesada. Podkład z racji właściwości świeci się już po nałożeniu i przy mojej tłustej cerze puder jest konieczny (i tak zawszę muszę zmatowić cerę, więc to nie problem). Nawet po przypudrowaniu nie jest w stanie pozostać matowy na tak długi czas-jeszcze się nie spotkałam z podkładem, który dałby radę to zrobić. Co prawda trwałość nie jest zła. Nie robię poprawek w ciągu dnia i podkład po powrocie jest na swoim miejscu, chociaż twarz ewidentnie się błyszczy, czego szczerze mówiąc nie lubię. Aczkolwiek nie spotkałam jeszcze podkładu, który dałby radę zmatowić moją cerę na dłużej.

Podkład całkiem dobrze współpracuje z pudrem rimmela stay matte. Ostatnio nigdzie nie mogę znaleźć mojego ulubionego sypańca z essence-ani nowej, ani starej wersji :( Nawet prasowanej. A chętnie bym do niego wróciła i zobaczyła, czy z nim efekt matowej skóry utrzymałby się dłużej.
Muszę powiedzieć, że wcześniej za wszelką cenę chciałam cerę zmatowić, więc używałam podkładów głównie matujących. Jednak po przygodzie z podkładem catrice, który również jest kremowy i nawilżający nawet spodobał mi się ten efekt 'rozmycia' na twarzy, gdzie mimo, że cera nie wygląda na matową w ciągu dnia to wygląda dość naturalnie i... zdrowo? Efekt, jaki takie podkłady dają w ciągu dnia jest teraz dla mnie odpowiedni, chociaż oczywiście z podkładów typowo kryjących,czy matujących nie zrezygnuję.

Na pewno jego zaletą jest też kolor. Mam oczywiście najjaśniejszy 001 ivory. Nie jest może bardzo jasny, ani tak jasny jak np rimmel match perfection, ale naprawdę daje radę. Nie spodziewałam się takiego koloru w asortymencie takiej marki.

Swatche:
Jak dla mnie podkład jest bardzo w porządku-na co dzień bardzo fajny, a przy okazji w dobrej cenie ;)

Swoją drogą możecie mi polecić jakiś fajny, jasny mocno kryjący i matujący podkład w dobrej cenie na wyjścia? Coś jak stara wersja revlona cs, nowa niestety jest zwykłym podkładem-mniej kryje, jest mniej trwała i matująca :(

13 komentarzy:

  1. To ja go chyba źle używam :(
    Nie ukrywa mi niedoskonałości, podkreśla włoski a mam cerę tłustą...
    Daję go za dużo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, może po prostu nie jest to podkład dla Ciebie. Ja najbardziej lubię go rozprowadzić palcami, a potem jeszcze wstemplować zwykłą gąbeczką.

      Usuń
    2. :( mimo wszystko dziękuję za odp

      Usuń
  2. Lubię go ale bardzo ciemnieje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buteleczki rzucają się w oczy na rossmannowych półkach, ale jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy, że taki produkt może być dobry... ;) Może to głupie przeświadczenie, ale podkłady bardzo tanich marek zazwyczaj były bardzo ciemne i w moim przypadku nie nadawały się do niczego, a tu widzę - pozytywne zaskoczenie ;). Może kiedyś, z braku laku przetestuję i ja.

    A co do buteleczki to mi też kojarzy się z Bourjois, konkretnie z Healthy Mixem :). Może ten sam producent robi dla tych dwóch firm opakowania ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też bym go pewnie nie kupiła, ale że dostałam to zaczęłam używać ;) i pierwszym zaskoczeniem był właśnie kolor.

      Usuń
  4. przy mojej suchej skórze bardzo dobrze się sprawdza! Też mnie zaskoczył odcień, faktycznie jasny

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj kupowałam podkład i zastanawiałam się nad tym, ale w końcu wybrałam ten z Rimmela:) A w ogóle teraz jest promocja w super pharm na wszystkie kosmetyki do makijażu, także ten podkład już w ogóle będzie bardzo tani:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs:) www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie mogę znaleźć idealnego matująco-kryjącego podkładu :( i też jestem trochę zawiedziona nowym Revlonem CS :( ostatnio pasuje mi jedynie Bourjois Healthy Mix,który matujący nie jest,ale tak jak pisałaś,mimo że nie daje matowej cery tylko lekko rozświetloną,to cera wygląda zdrowo co o dziwo mnie,wielbicielce matowo-kredowej cery nawet nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Odcień wpada bardziej w żółte czy różowe tony?? Jutro ostatni dzień -40% w R. i jak dotąd nie znalazłam tańszego odpowiednika z odcienia 150 revlona cs.
    Pozdro, Maggie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie odcień jest dość neutralny :P Myślę, że ani ciepły ani zimny typ raczej nie zrobi sobie nim krzywdy.. Ale, żeby potem nie było na mnie lepiej sprawdź odcień w drogerii ;)

      Usuń
  8. ile kosztyuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jeden z tańszych tuszy, podejrzewam, że ok dyszki

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.