O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 20 października 2013

stand up-parę propozycji na wieczór ;)

Jak już wiecie lubię dobrą improwizację ;) Ale lubię także w wolny wieczór obejrzeć sobie tzw. stand up. Jest wiele ciekawych osób, którzy mądrze mówią albo po prostu zmuszają do śmiechu, zapewniają rozrywkę na kilka minut albo godzinę. Przyznam jednak, że wolę zagranicznych twórców. Nie przedłużając mała lista wraz z linkami do YT.

1. Bill Hicks. Zdecydowanie ciekawa postać. Jeśli lubicie kogoś, kto nie boi się mówić tego, co myśli, przeważnie w odważny sposób to na pewno jego występy Wam się spodobają.

2. George Carlin. Druga zdecydowanie mocna osobowość o niecodziennym poglądach. Również nie boi się powiedzieć głośno i dobitnie co myśli.

Reszta będzie już bardziej 'lajtowa'.
3. Pablo Francisco. Uwielbiam ten moment dotyczący faceta od trailerów ;)

4. Gabriel Iglesias. Typowy lekki stand up, do pośmiania się ;)

5. Joe Rogan
Z jakiegoś powodu nie znajduje mi przez blogspot filmu, więc wstawiam linka. http://www.youtube.com/watch?v=PLUG3Qqx2tg

6. Chris Rock

7. Dave Chappelle

8. Louis C.K.

9. Carlos Mencia

10. Jeff Dunham. Samego twórcę średnio kojarzę, ale ten klip był kiedyś naprawdę bardzo popularny ;)

11. Russell Peters. Żartuje chyba ze wszystkich możliwych nacji-Arabów, Polaków, Azjatów..
Tutaj macie o Polakach: 


Lubicie stand upy? Możecie zaproponować mi kogoś nowego, fajnego, kogo jeszcze nie znam? ;)

2 komentarze:

  1. Jeff Dunham - nie raz płakałam ze śmiechu :D Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.