O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 27 listopada 2013

Moja kolekcja produktów do ust-aktualizacja listopad 2013

Jak widać po tytule dzisiaj pokażę Wam moją kolekcję produktów do ust, głównie pomadek. Jeszcze parę miesięcy temu pozbyłam się większości produktów do ust i zostawiłam sobie chyba tylko 5.. teraz jak widać kolekcja jest nieco większa ;) Kolory to głównie odcienie nude-beże, dzienne róże. Nie znajdziecie tutaj raczej nic dzikiego, ale podejrzewam, że wiele osób lubi takie kolory, więc taki przegląd może Wam się przydać ;)
 Od lewej: astor soft sensation lipcolor butter 003 caramel envy, rimmel apocalips 100 phenomenon i 600 nude eclipse, golden rose 129, rimmel 070 airy fairy, essence longlasting lipstick 07 natural beauty i 05 dare to be nude, hean vitamin cocktail 89 berry shake, celia nude 602, rimmel by kate 16 i 14, inglot 262, maybelline color whisper 220 lust for blush i 620 bare to be bold, wibo eliksir pomadka nawilżająca 05 i essence stay with me 02.
 Swatche na ręku:
 I jeszcze swatche na kartce ;)
Swatche może nie najlepsze, bo światło jest słabe, ale mam nadzieję, że dają chociaż zbliżony obraz kolorów.

13 komentarzy:

  1. kilka mazideł do ust wpadło mi oku, oby kiedyś w ręce:))

    OdpowiedzUsuń
  2. brakuje mi takich neutralnych kolorów, piękna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kolekcja! Essence longlasting lipstick w odcieniu 07 chodzi za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bo w większości takie mi pasują ;) W mocnych, 'dzikich' kolorach nie wyglądam dobrze.

      Usuń
  5. tylko pogratulowac tej kolekcji:)
    ps zaobserwowalam i zapraszam do siebie:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spora część kolekcji wygląda znajomo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Rimmel 16 i Essence 07 wyglądają zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem pokaźna ta kolekcja, ja pomadek mam ciągle mało.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.