O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 26 listopada 2013

Rossmann -40%: zakupy part 2, czyli po co wróciłam

Promocja -40% w rossmannach dalej trwa, więc postanowiłam ponownie udać się do wcześniej wspomnianej drogerii.

Zakupy nie są jakieś wielkie, ale pomyślałam, że pokażę co upolowałam. Chciałam dorwać jeszcze jeden eyeliner, ale został ostatni i wymacany :(

Produkty z bliska:

1. rimmel stay matte 001 transparent. Zużyłam bardzo dużo opakowań tego pudru. Może nie matuje na jakiś bardzo długi czas ani nie jest wydajny, ale za to całkiem dobrze kryje ;)
 2. Max  factor kohl pencil 090 natural glaze. Ta cielista kredka była polecana na wielu blogach, zobaczymy jak się sprawdzi u mnie.
 3. Wibo eliksir nawilżająca pomadka do ust 05. Wybrałam kolor cielisty, neutralny. Mam nadzieję, że po tylu pozytywnych recenzjach na blogach nie zawiodę się na jej działaniu. Swoją drogą opakowanie faktycznie jest badziewne :(

Ceny:
Puder 15,59 zł
Pomadka 5,19 zł
Kredka 17,39 zł.

Wychodzi na to, że kredka była najdroższa i muszę przyznać, że przeszło 17 zł to dość dużo jak na kredkę.

13 komentarzy:

  1. Znam puder i szminkę i lubię je :)
    Ja też wrócę raz jeszcze do R. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chochliczku a kremu BB zapomniałaś kupić? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder Stay Matte i WIbo nr 5 to jedne z moich ulubionych kosmetyków. Co do Wibo, to niestety opakowanie jest kiepskie, z to usta pomalowanie nr 5 są niesamowicie naturalne i kwitnące, zadbane, uwielbiam go na ustach! Pozdrawiam, Jo Novi

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta kredka, ale cena nawet po promocji jest rzeczywiście dość wysoka.Ładny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak kredka Ci się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam eliksir 04 i 06 i są cudne :) fakt opakowanie tandetne .

    OdpowiedzUsuń
  7. Po kredkę Max factor będę musiała się wybrać. Jest moim ulubieńcem od dawna i już został mi maleńki kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie dałam się skusic aczkolwiek na blogach jest jakas fala i nie wiem czy nie ulegnę. Na razie staram się byc asertywna a kolejki do kas zniechęcaja jeszcze bardziej więc... zobaczymy jak się skonczy^^
    Ciekawe produkty, kredka wygląda na godna zakupu ale posiadam dwie cieliste więc odpada, puder mam swoj ulubiony od 2 lat:D A pomadki koleżanka zakupiła na nagrody;P zresztą więcej inf na moim blogu więc zapraszam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie 17 zł. to dużo jak na kredkę xd Ja lubię te z wibo i po przecenie zapłaciłam za swoją aż 3 zł.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chyba jeszcze raz odwiedzę R. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię puder Stay Matte:) Zużyłam sporo opakowań tego kosmetyku:)

    Przypomniałaś mi, że muszę jutro wstąpić do Rossmanna po cielistą kredkę. Nie przepadam za białą kreską na linii wodnej:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.