O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 23 listopada 2013

rossmann -40%:zakupy i przemyślenia

Jak wiecie, w dniach 22-28.11.13 trwa promocja -40% na kolorówkę w rossmannie. Pewnie widziałyście już wysyp postów na ten temat, powoli pojawiają się też te z zakupami, więc i ja postanowiłam dorzucić notkę od siebie ;)


Na początku kilka luźnych myśli...
  • Po pierwsze w osiedlowym rossmannie (!) panowały dzikie tłumy, wszyscy się pchali albo stali po pół godziny przy jednej szafie i strasznie ciężko było się dopchać. A było po 17-stej.
  • Po drugie, jako, że do rossmanna trafiłam dopiero po 17-stej (miałam zajęcia od 8 do 16:30 bez przerwy) to szafy były już właściwie w połowie puste..
  • Po trzecie moje ulubione macantki. Nie dość, że połowa szafy jest pusta to połowa, która została jest wymacana :/ Chciałam kupić jeszcze pomadkę z wibo eliksir, ale wszystkie były nie dość, że rozwalone w szafie to jeszcze sam produkt był zmasakrowany..
  • Po czwarte, jeszcze gorsze-panie ekspedientki. Rozumiem, że jeśli jakaś pani potrzebuje pomocy to trzeba jej doradzić. ALE nie rozumiem sytuacji, gdy dziewczyna prosi o tusz podkręcający z rimmela, a sprzedawczyni otwiera wszystkie tusze rimmela po kolei (oczywiście nie testery) po czym odkłada je do szafy jak gdyby nigdy nic, a na końcu i tak stwierdza, że chyba żaden z nich nie jest podkręcający, bo nie ma zakrzywionej szczoteczki... Bez komentarza.

A teraz to, co kupiłam ;) Chciałam jeszcze puder z rimmela stay matte na zapas, cielistą kredkę z max factora i właśnie pomadkę z wibo, ale jak widać nie wyszło. Chyba będę zaglądać do rossmannów od wtorku przez resztę dni promocji, może akurat trafię na pożądane produkty. 

1. Lovely pump up curling mascara. Wszystkim dobrze znana i zachwalana, zobaczymy, czy się sprawdzi ;)
 2. Maybelline volume rocket. Kupiłam na zapas, jest to mój ulubiony tusz od kilku miesięcy.
 3. Rimmel apocalips 100 phenomenon. Zawsze chciałam dorzucić do cielistego odcienia właśnie ten. Stwierdziłam, że -40% jest dobrą okazją, aby to zrobić.
 4. Maybelline color whisper 220 lust for blush. Myślałam, że ta pomadka jest typowo różowa, coś jak rimmel 070, ale albo mi się wydaję albo widzę tam nutę fioletu, fuksji? W tej chwili nasuwa mi się skojarzenie z pomadką berry shake od hean.
 5. Lovely eyeliner matowy w kolorze zielonym. Spróbowałam wcześniej i wydaje mi się, że ładnie wygląda na niebieskich oczach.
 6. Synergen cover stick, czyli korektor w sztyfcie w odcieniu 04 natur (natural?). Jedyny korektor w sztyfcie jaki miałam skończył mi się, więc postanowiłam kupić nowy. Takiego korektora nie używam często, jedynie, gdy wyskoczy nie coś naprawdę paskudnego, resztę tak czy inaczej widać.
Ten podobno ma nie tylko maskować, ale leczyć wypryski. Moich co prawda do tej pory nie wyleczyło nic, ale zobaczymy.. Zresztą dobrze będzie, jeśli po prostu dopasuje się kolorem i zatuszuje to co trzeba.

Swoją drogą mam pytanie odnośnie tego produktu. Orientujecie się jak to jest z odcieniami? Są jaśniejsze? Bo na półce widziałam tylko 04-06.

 Swatche wszystkich produktów.
 Od lewej: rimmel apocalips, maybelline color whisper, korektor synergen i eyeliner wibo.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale przy tym co mamy za oknem to jest naprawdę ciężkie zadanie, żeby zrobić ładne, wyraźne i jasne zdjęcia..

Podam Wam jeszcze ceny, jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana:
-tusz lovely 5,39 zł
-pomadka maybelline 16,79 zł
-tusz maybelline 16,19 zł
-korektor synergen 7,99 zł (to przypadkiem nie jest jego standardowa cena? Przechodzi mi przez myśl, że nie nabiło mi tutaj rabatu :/ )
-eyeliner lovely 4,19 zł
-rimmel apocalips 14,39 zł.

P.S. Macie dla mnie jeszcze jakieś rady, propozycje co mogę jeszcze kupić? Co same kupiłyście? ;)

22 komentarze:

  1. rewelacyjne zakupy :) też zakupiłam ten tusz z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektora nie obejmuje promocja -40%. Promocja jest na kosmetyki z szaf, na te z półek nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, to sporo wyjaśnia.

      Usuń
    2. Ja kupilam puder z synergen i jakos promocja obowiazuje a tez nie jest z szafy. Wiec nie rozumiem :)

      Usuń
    3. To już nie wiem :/ ale dobra, nie będę się kłócić o 3 zł.. trudno.

      Usuń
  3. Też opisałam swoje refleksje :)
    Zastanawiam się nad zakupem jeszcze Apocalips i Whisperów.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten tusz a Rimmel apocalips w kolorze nova- mocna fuksja, - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie obyło się bez takich sytuacji jak opisujesz ale byłam rano, więc to pewnie przez to ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także się skusiłam na ten tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółty tusz Lovely i color whisper bardzo lubię, fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam Rocket. Mam nadzieję że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maybelline color whisper uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zółty tusz Lovely i ja kupiłam. U mnie było spokojnie a byłam godzinę przed zamknięciem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten żółty tusz jest cudowny. U mnie to samo, masa ludzi przy szafach z kolorówką...

    OdpowiedzUsuń
  12. Tusz z Lovely lubię, a jeśli chodzi o tą obsługę to nawet nie ma sensu komentować;/

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę zakupić ten tusz z lovely ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne łupy kosmetyczne :) ja też mam zamiar skorzystać z tej promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ten zielony eyeliner z Lovely, tym razem kupiłam granatowy. Ciekawa jestem jak ta pomadka Color Whisper wygląda na ustach, nie mam tego odcienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie z czasem pojawi się jakiś swatch, muszę tylko trafić na lepsze światło ;)

      Usuń
  16. Chyba wrócę tam jeszcze po phenomenon:)
    fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. też kupiłam tę pomadkę z Maybelline:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.