O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 16 listopada 2013

zakupy z inglota

Wczoraj po zajęciach w ramach poprawy humoru postanowiłam wybrać się do inglota ;) Oto co przywiozłam ze sobą do domu.
 1. Baza pod cienie. Wzięłam ją, bo kosztowała mnie 20 zł zamiast 38. Na razie mam kilka baz do skończenia, więc pewnie długo i cierpliwie poczeka w kolejce. Teraz widzę na wizażu, że opinie ma dość kiepskie, ale i tak chciałam ją kiedyś kupić i ogólnie sprawdzić wszystkie bazy z dolnej półki, zanim zacznę myśleć o tej wyższej.
 2. Cienie ;) Co prawda miętowy mat średnio przypadł mi do gustu, ale ostatni kupiony cień dobrze się u mnie sprawdza, więc powiększyłam kolekcję o dwie kolejne sztuki. Wybrałam 154 AMC shine i 402 pearl. Myślę, że całkiem ładnie mogą wyglądać połączone ze sobą.

 3. Pigment AMC 85. Jako, że kameleon z catrice pokruszył mi się, rozsypał i musiałam go wyrzucić, kupiłam inglotowski zamiennik.
 Zdjęcia może nie są do końca wyraźne, ale przy tym świetle, jakie jest dzisiaj nic lepszego nie udało mi się zrobić :(
A tak wyglądają wszystkie moje pojedyncze cienie w paletce, która bardzo powoli się zapełnia ;)

11 komentarzy:

  1. przyjemnie wyglądają Twoje cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pigment i cień 154 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory cieni są takie "moje" :D hehe zdradzisz ile płaciłaś za cienie? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okrągłe wkłady kosztują 10 zł, pigment 30.

      Usuń
  4. Uwielbiam cienie z Inglota :) Powoli też próbuję innych rzeczy, ale chętnie tam robie zakupy :) 402 to najczęściej używany cień u mnie :D Jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do zabawy- wybrałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne cienie prasowane dorwałaś! Prawdziwe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I just wanted to say that I really enjoy your blog! Keep up the great work ♡

    PS: May I invite you to my giveaway?

    Win a SUITSUIT luggage set (value €407) on my blog:

    www.freshminhtea.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.