O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 3 grudnia 2013

hean high definition paletki cieni

Już jakiś czas temu zamówiłam ze sklepu internetowego hean paletki poczwórne high definition. Kolory, które wybrałam to 405 hot chocolate i 408 caffee twist. Pokażę Wam głównie zdjęcia kolorów, swatche oraz przykładowe, dzienne makijaże.
Z tyłu (moim zdaniem) jest bardzo pomocna rzecz dla początkujących-ściąga, jak i gdzie używać poszczególnych cieni. Mi nie jest potrzebna, i tak robię makijaż po swojemu, ale dla kogoś, kto maluje się pierwszy raz może być przydatna.
Muszę przyznać, że cienie przypadły mi do gustu. Mają świetne kolory (na tyle, że nie mogłam się zdecydować, którą paletkę kupić i mam dwie ;)), dobrze się nakładają, rozcierają i łączą ze sobą. Poza tym kombinacje kolorów są naprawdę dobrze dobrane, a na dobrą sprawę można użyć każdego z nich solo. Nie mam też problemów z osypywaniem, podrażnieniem oczu (noszę soczewki), czy trwałością (na bazie wytrzymają cały dzień).

Paletki, które wybrałam mają dość uniwersalne kolory i podejrzewam, że będą pasować do większości typów urody i kolorów oczu. Jeśli ktoś ma ochotę na paletki w uniwersalnych kolorach to mogę Wam polecić właśnie te z hean ;) Tym bardziej, że cena nie jest wysoka.

Poza tym muszę pochwalić sklep za profesjonalne podejście. Wszystko przychodzi bardzo dobrze zabezpieczone, czas realizacji jest krótki, często organizuje akcje typu 'tydzień lakierowy', czy dzień/weekend darmowej wysyłki. Raz na jakiś czas można też dostać gratis-od tak albo od określonej kwoty zamówienia. Tym sposobem mam jeden tusz do rzęs i dwa lakiery do paznokci więcej ;)


7 komentarzy:

  1. Świetne paletki, idealne kolorki dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie wyglądają ślicznie, mam słabość do takich neutralno-brązowych paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już od jakiegoś czasu ciekawi mnie oferta Hean i chyba się pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie neutralne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Jaka super szczotka :D Lubie tą owieczke. Też ciągle rozmyślam nad wydaniem tylu pieniędzy na szczotkę dlatego z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję!!! Serdecznie Zapraszam do siebie www.skreslic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.