O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 20 grudnia 2013

nowości grudzien 2013

Dzisiaj kilka nowości ;)

1. Lovely, blink blink. Chciałam jakiś drobinkowy, przezroczysty lakier, który wyglądałby ładnie na białym lakierze.
 
 2. Bielenda balsam do ust, brzoskwiniowy. Daje tylko ładny połysk, jest transparentny. Nawilżenie jakie dale jest raczej z tych lżejszych,za to ma świetny zapach.
 3. Prezenty urodzinowe od współlokatorek:
-wieeelki kubek
-zestaw c-thru.
 4. Bebeauty, chusteczki do demakijażu. Jestem ich strasznie ciekawa ;)
 5. Green pharmacy, delikatny żel do mycia twarzy dla mieszanej i tłustej skóry. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, również mnie ciekawi.
 6. Bell milky shake 07. Raczej lekko rozjaśnia usta, niż nadaje konkretny kolor.
 7. Kolejne wkłady inglota:
-363 M (chłodny, średni brąz)
-452 P (burgund?). Mimo, że miałam już zarys świątecznego makijażu w głowie to chyba wykorzystam jednak ten cień. Musi świetnie wyglądać przy niebieskiej tęczówce.
Swatche:

15 komentarzy:

  1. kubek uroczy:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kubeczek! Ciasteczkowego ludzika do zaparzania herbaty chciałam, ale panie w sklepie powiedziały mi, że bardzo szybko się psuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. 452 P Inglota jest piekny, w sam raz na święta. Na swatchu to dla mnie burgund i jestem ciekawa, jak będzie pasował do błękitnych oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kubek ! Właśnie poszukuję takiego większego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kubek ! Właśnie poszukuję takiego większego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzis wlaśnie kupilam ten żel do mycia twarzy w Naturze za 4,99, mam nadzieje, ze okaże się całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. balsam do ust mnie zaciekawił-kocham brzoskwiniowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubek i zaparzacz są cudowne. Zaciekawił mnie cień 363.

    OdpowiedzUsuń
  9. Burgund wygląda fenomenalnie:) A miałam nie wstępować do Inglota, ponieważ za każdym razem, gdy przekraczam próg salonu, mój portfel cierpi;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest podobnie, niestety. Niby mam dużo brązów, a za każdym razem patrzę w ich stronę. Chyba tak już po prostu będzie ;p

      Usuń
  10. U mnie się jakoś ten lakier nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kubek :) C-thru uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.