O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 1 grudnia 2013

Nowości ;)

Nowości, które ostatnio się u mnie pojawiły ;)

1. Duet effaclar duo i żel do mycia twarzy effaclar firmy la roche posay. Zamówiłam na all za całkiem niezłą cenę.
 2. Bell bb cream 010 light. 15,60 zł.
 3. NYX, jumbo eye pencil 604 milk lait. 19,90 zł.
 4. Bell air flow, lakier do paznokci 705. 8,05 zł.

6 komentarzy:

  1. Świetne zakupy ! Najbardziej ciekawi mnie kredka i żel do mycia , tyle się słyszy o kremie, ale co z żelem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie recenzja to na pewno duetu ;)

      Usuń
  2. Ja nadal zastanawiam się nad Effaclarem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tego lakieru:) pozdrawiam:)
    http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. duo lubiłam ale jeszcze bardziej przypadł mi do gustu effaclar K, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiałam, który wybrać, ale duo podobno jest nieco słabszy, więc zaczęłam od niego ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.