O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 31 grudnia 2013

ostatni post w tym roku-nowości ;)

Tak jak w tytule-pokażę Wam dzisiaj nowości ;) Jedne dostałam, inne sama kupiłam. Kusiło mnie jeszcze parę rzeczy, ale się powstrzymałam.

1. Zestaw perfecta SPA: cukrowy peeling do ciała i antycellulitowe masło do ciała w wersji pomarańczowo-waniliowej. Zapach mi się podoba, kojarzy mi się z pastą dla dzieci albo może nawet gumą orbit. W każdym razie jest bardzo ładny.
 2. Robert Galbraith "Wołanie kukułki", czyli najnowsza książka Rowling, którą napisała pod pseudonimem.
 3. Pomadka wibo eliksir nr 06. Najpierw kupiłam 05 i na tyle mi się spodobała, że postanowiłam zaryzykować z tym różem. Lekko dotykając pomadką ust uzyskamy półtransparentny efekt, a przejechanie po nich kilka razy da dość wyrazisty kolor, dla mnie chyba zbyt dziki. Możliwe też, że po prostu nie jestem przyzwyczajona do takich kolorów, zawsze wybierałam nude, bo w nich jednak najlepiej się czuję.
 4. Catrice pure shine colour lip balm 080 sheers! Polowałam na niego już od długiego czasu, właściwie odkąd zobaczyłam zapowiedzi, ale dopiero teraz było mi po drodze do lepiej zaopatrzonej natury w moim mieście.
 5. Catrice prime and fine eyeshadow base. Dalej szukam swojego ideału wśród baz. Teoretycznie nie powinnam jej kupować, bo zużywam jednocześnie 2 bazy, a 3 czeka w kolejce, ale nie mam pojęcia, kiedy znów będę w naturze, więc wzięłam.
 6. Catrice liquid metal eyeshadow 080 Mauves Like Jagger. Tak samo jak z balsamem w kredce, miałam na niego ochotę już dawno temu, ale w naturze pojawiłam się dopiero dzisiaj. Szkoda tylko, że cień się kiwa (?). Pewnie jakbym odwróciła opakowanie do góry nogami to by wypadł :( Ale pewnie go przykleję i będzie ok.
 Swatche:

8 komentarzy:

  1. koniecznie daj znać jak spisuje się baza

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam to masełko od perfecta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości. Mam chrapkę na książkę Rowling :).

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przeczytać tą książkę:)
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stay Matte Rimmela to też mój ulubieniec. Ich lakiery również uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zakupy ;) wiel produktów nalezy do mych ulubionych :) widzę mamy podobny gust :) no i Ty tez widze bladolica bo revlon 110 :) jak Ci sie go stosuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc wolałam poprzednią wersję tego produktu-była bardziej matowa i trwalsza, ale ta też jest całkiem dobra ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.