O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 16 grudnia 2013

TAG:blogger/yt made me buy it

Jakiś czas temu widziałam na YT tag pt."YT made me buy it". Postanowiłam zrobić to samo, tylko w wersji YT i blogger. Nie pamiętam już co skąd się u mnie wzięło, ale widzę, że spora część moich kosmetyków znalazła się u mnie dzięki Waszym blogom i kanałom na YT :)
 1. Tangle teezer. Wydaje mi się, że o tej szczotce dowiedziałam się z blogów. Nie mam pewności, ale mimo, że długo się broniłam przed wydaniem 50 zł na szczotkę do włosów to jednak któregoś dnia postanowiłam ją zamówić. Za jakiś czas powinny pojawić się moje wrażenia na jej temat.
 2. Paletki sleek. Na blogach do tej pory jest na nie szał ;) Niestety dość sporo podrożały od czasu, gdy kupiłam pierwszą paletkę (OSS).
 3. Maybelline baby lips.
4. Maybelline eyeliner w żelu.
 5. Maybelline color tattoo, cienie w kremie.
 6. Inglot, cienie pojedyncze oraz pigment nr 85.
 7. Celia, pomadka nude. Bardzo dobry produkt. Ostatnio chętniej używam masełko-pomadek, niż tylko pomadek (mam nadzieję, że wiecie o czym mówię ;))
 8. Essence, puder sypki. Miałam starą wersję i byłam zadowolona. Mam nadzieję, że ta nowa również się sprawdzi.
 9. Wszelkiego rodzaju edycje limitowane essence. Kiedyś za sprawą wizażu oraz blogów szalałam i kupowałam dość sporo rzeczy, teraz nieco mi przeszło.
 10. Maybelline color whisper.
 11. Lovely pump up, tusz do rzęs.
12. Pomadka nawilżająca eliksir.
 13. NYX, jumbo pencil.
14. Cielista kredka max factor.
15. Korektor BB od bell.
 16. Suche szampony. Mimo, że włosy myję codziennie to i tak lubię przed wyjściem nieco odświeżyć fryzurę. Więc tego typu specyfików używam praktycznie dzień w dzień.
17. Płyn micelarny bebeauty z biedronki.
 18. Pędzle hakuro. Na zdjęciu tylko dwa, w domu mam ich więcej. Naprawdę dobre jakościowo, mięciutkie pędzle.
Jak widać lista jest dość długa ;) Jeśli macie ochotę możecie zrobić ten TAG u siebie, jeśli nie to może napiszecie mi w komentarzach co zaczęło do Was wołać z powodu zdjęć zamieszczanych na blogach i pochwał płynących z głośników? ;>

7 komentarzy:

  1. oj tak, siła internetu i bloggerów jest niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o połowie mojej toaletki dowiedziałam się z blogów i vlogów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym musiała chyba wyciągnąć 3/4 kosmetyków z kosmetyczki :) Wszystko przez ten internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w wielu punktach się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądając blogi, natknęłam się na kosmetyki Alverde. Te zaintrygowały mnie do tego stopnia, że zapytałam kuzyna, który na stałe mieszka w Niemczech, czy w jego mieście znajduje się DM. W ten sposób rozpoczęłam przygodę z kosmetykami wyprodukowanymi dla tej popularnej sieciówki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość produktów z listy mam, ale nie wszystkimi "zaraziły mnie" blogerki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj znam ten ból, ale dość przyjemny dla oka :D mnie dla portfela :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.